וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפול לא עבר חלק

נורית רוט

10.8.2008 / 9:14

אמריקן לייזר תפצה בכ-43 אלף שקל מטופל שעבר אצלה טיפול רשלני להסרת שיער בלייזר. התובע פשט את חולצתו בזמן הדיון בביהמ"ש

חברת א.מ.ל אמריקן לייזר, המפעילה מרפאה להסרת שיער באמצעות לייזר, תפצה בכ-43 אלף שקל מטופל שעבר אצלה טיפול רשלני להסרת שיער בלייזר.

התובע, אילן בוקובזה, תבע פיצוי מהחברה לאחר שעבר אצלה במשך ארבע שנים 12 טיפולים להסרת שיער בלייזר באזור הכתפיים, ותשעה טיפולים להסרת שיער באזורי הבטן והחזה, שלא עלו יפה. עבור הטיפול שילם התובע לחברה 14 אלף שקל.

לטענת התובע, שיוצג על ידי עו"ד דוד כהן, כיום יש בגופו שטחים המכוסים בשיער, שטחים בהם הוסר השיער, ושטחים אחרים בהם הוסר השיער באופן חלקי, "הכל לסירוגין, כמו בלוח שחמט, באופן מכוער מאוד", לדבריו. עוד טען כי בעקבות הטיפולים הופיעו אצלו פצעים מוגלתיים בבטן שהותירו צלקות, וכי החברה לא הזהירה אותו מפני סיכונים אלה. החברה הכחישה את הטענות, וטענה כי עמדה בכל התחייבותיה כלפי בוקובזה.

השופט גד גדעון מבית משפט השלום בבאר שבע קיבל את התביעה. בזמן הדיון פשט התובע את חולצתו, והשופט, שהתרשם ממצבו, העיר כי רואים בבירור שכתף שמאל שעירה יותר וכי בשתי הכתפיים ובבטן יש אזורים של "קרחות".

לדברי השופט, "רשלנותה של הנתבעת בטיפול בתובע נלמדת הן מכישלון הטיפול והתפתחות תופעת הלוואי החריפה והבלתי צפויה, והן מכך שברישומי הנתבעת עצמה אין זכר לבדיקות פיזיות מקדימות בתובע קודם לתחילת הטיפול בו".

החברה חויבה לפצותו בכ-43 אלף שקל, מתוכם 15 אלף שקל בגין עוגמת נפש. בנוסף חויבה החברה בהוצאות בסך 9,500 שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • הסרת שיער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully