וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלטרנטיבה לרשתות הגדולות: רשת רמי לוי ממשיכה לצמוח

יעל פולק

17.8.2008 / 13:05

הרווח הנקי של הרשת המוזלת זינק ב-50% ברבעון השני והסתכם ב-14.3 מיליון שקל. גם ההכנסות עלו ב-50%, ל-237 מיליון שקל

ברשת רמי לוי שיווק השקמה מסכמים עוד רבעון של צמיחה: רשת חנויות המזון המוזלות סיימה את הרבעון השני של 2008 עם הכנסות של 237 מיליון שקל, גידול של 50% לעומת הרבעון המקביל. בשורה התחתונה רשמה הרשת רווח נקי של 14.3 מיליון שקל - זינוק של 50% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

חג הפסח, שהכנסותיו משמעותיות מאוד לרשתות המזון, חל השנה ברבעון השני, בהשוואה לשנה שעברה בה חל החג ברבעון הראשון. עם זאת, הצמיחה שמציגה החברה מרשימה: פדיון החנויות הקיימות של הרשת עלה ב-18% ושלושה סניפים חדשים נפתחו - בצומת קסטינה, בבית"ר עילית ובגבעת שאול.

בדו"ח הרבעוני צופים בחברה כי התחרות בשוק תגבר, אך פתיחת סניפים חדשים, שיפור תנאי הסחר והקדמת תשלומים לספקים צפויים להמשיך ולשפר את הרווחיות ביחד עם מכירות המותג הפרטי, שרווחיותו גדלה בכ-20%.

שני סניפים נוספים בדרך

במחצית הראשונה של 2008 הסתכמו הוצאות המימון של החברה ב-3.2 מיליון שקל, לעומת הכנסות מימון של 1.65 מיליון שקל במחצית המקבילה. זאת, בהשפעת ההנפקה לציבור של אג"ח צמודות מדד בהיקף של 80 מיליון שקל.

את המחצית הראשונה של 2008 מסיימת החברה עם רווח נקי של 23.5 מיליון שקל לעומת רווח נקי של 18.6 במחצית המקבילה - גידול של 26%.

רמי לוי, מנכ"ל הרשת, אמר היום: "אנו שבעי רצון ממחצית נוספת של צמיחה בעסקיה של רשת רמי לוי שיווק השקמה. אנו גאים להציג במחצית הראשונה של השנה צמיחה של כ-50% במחזור המכירות, שנובעת מגידול של כ-18% במכירות של חנויות זהות ומפתיחת סניפים חדשים. זאת, בעוד שבשוק גורמים אחרים מצליחים להציג צמיחה שכזו רק באמצעות רכישות שעלותן גבוהה יותר לאין שיעור.

"כמו כן, במהלך המחצית הראשונה של השנה הצגנו גידול ברווחים ושיפרנו את הרווחיות התפעולית שהגיעה לכ-8.8% מהמכירות על אף התחרות הקשה השוררת בשוק. יחד עם פדיון הסניף שבזיכיון, הגיעה הרשת לקצב פדיון שנתי של למעלה ממיליארד שקל לשנה. אנו נמשיך לפעול בהתאם למדיניות של מחירי מכירה הנמוכים מרמת המחירים המוצעים על ידי המתחרים תוך שמירה על יעילות תפעולית".

רשת רמי לוי שיווק השקמה, בניהולו של רמי לוי, פועלת למעלה מ-30 שנה כרשת חנויות דיסקאונט בתחומי המזון והטואלטיקה. הרשת מפעילה כיום 11 סניפים בבעלותה ושני סניפים נוספים בזיכיון, ובכוונתה להקים בשנה הקרובה כ-2 סניפים נוספים. הרשת פועלת הן במגזר הקמעוני והן במגזר הסיטוני, והיא מוכרת גם מוצרים תחת מותג פרטי שבבעלותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully