וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: למה באמת יורדים מחירי הנפט

קבוצת מתפללים מוושינגטון מקיימת כבר 4 חודשים כינוסים בתחנות דלק ומתפללת לירידת מחירים. אין להם ספק שזה עובד

ירידת מחירי הנפט בשבועות האחרונים, אחרי ששברו שיאים מבהילים למדי, מיוחסת לסיבות שונות, החל בהתחזקות הדולר וכלה בציפיות להאטה כלכלית בארה"ב וירידה ביקושים. ואולם רשת ה-BBC מדווחת כי קבוצת מתפללים מוושינגטון זוקפת לזכותה את ההוזלה המבורכת.

רוקי טווימן בן ה-59 התחיל להתפלל ב"כינוסי המשאבות" בתחנות דלק באפריל. מאז, מחיר הדלק הממוצע בארה"ב נפל מרמה של יותר מ-4 דולרים לגלון ל-3.80 דולרים. "אין לנו אל מי לפנות זולת האל", אומר טווימן. "עלינו להפנות את הבעיות הללו לאלוהים ולא לבני אדם".

בפעם הראשונה טווימן עלה לרגל למשאבות הדלק בעידודם של מתנדבים מהכנסייה בשכונת מגוריו שבבירה, המאוכלסת על-ידי אנשי מעמד הפועלים שנפגעו קשות ממחירי הדלק הגבוהים. הוא הוביל אותם במורד הרחוב לתחנת הדלק המקומית כדי להתפלל. בחודשים שחלפו מאז, הוא המשיך לערוך פגישות תפילה כאלה ליד משאבות דלק בכל רחבי ארה"ב.

"היינו בהאנטסוויל, אלבמה. סיימנו להתפלל", טווימן אומר, "ומיד הבעלים יצאו החוצה והורידו את מחירי הדלק. יש לנו הצלחה מסחררת בסנט לואיס, מיזורי".

השבוע חזרה הקבוצה לאתר התפילה הראשון שלה, כדי לחגוג. תוך כדי שירת "אנחנו נתגבר", הם שינו את מלות השיר הידוע ל"יהיו לנו מחירי דלק נמוכים יותר". טווימן ספקן בנוגע לאפשרות שכוחות השוק עשויים להיות אחראיים לירידת המחירים, אבל הוא והמתפללים עמו שינו את הרגלי הנסיעה שלהם. "אנחנו מאמינים לא רק בתפילות – מכיוון שאיננו מאמינים באמונה בלי עבודה. לכן אנחנו מעודדים אנשים לבצע נסיעות משותפות ולארגן את זמנם ביתר יעילות, כי זה שילוב של אמונה ופקטורים נוספים".

קבוצת המתפללים מתכננת להמשיך את ההצלחה ולהוריד את מחירי הדלק עוד יותר. טווימן: "אנחנו מודים לאלוהים שבירך אותנו בנצחונות קטנים ומצפים לדברים גדולים יותר בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully