וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

RBC הורידו מחירי היעד למניות צ'ק פוינט וצורן

2.11.2008 / 17:03

הותירו את הממלצה למניות על "תשואת יתר". בבית ההשקעות מצפים לדו"חות אמדוקס ואלווריון לרבעון השלישי

בבית ההשקעות RBC מסכמים את דו"חות חברות הטכנולוגיה הישראליות לרבעון השלישי ומפרסמים את ציפיותיהם לדו"חות אמדוקס ואלווריון שיתפרסמו במהלך השבוע הקרוב.

בין החברות שעליהן כתבו ב-RBC, נמצאת חברת אבטחת המידע צ’ק פוינט, שסיימה את הרבעון השלישי עם הכנסות בגובה של 199.7 מיליון דולר - גידול של 8.5% ביחס להכנסותיה של החברה ברבעון המקביל ב-2007 ורווח נקי של 80.1 מיליון דולר או 37 סנט למניה - גידול של 4.5% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

ב-RBC בחרו להותיר את ההמלצה למניה על "תשואת יתר", אך חתכו את מחיר היעד למניה מ-28 דולר ל-22 דולר. את הורדת מחיר היעד תולה האנליסט דניאל מירון בהתכווצות המכפילים גם בחברות המתחרות בצ'קפוינט. עוד כתבו כי "צ'קפוינט נותרת מחסה לסערה בסביבת מקרו לא בטוחה".

בנוגע ליצרנית השבבים צורן, בבית ההשקעות אופטימיים פחות, ומורידים את תחזית ההכנסות לחברה לשנת 2008 ל-452 מיליון דולר מ-481 מיליון דולר, ולשנת 2009 מ-524 מיליון דולר ל-378 מיליון דולר בלבד.

בנוסף, חותכים ב-RBC את מחיר היעד למניה מ-13 דולר ל-10 דולר, אך מותירים את ההמלצה על "תשואת יתר". RBC כותבים כי "צורן נסחרת בדיסקאונט משמעותי לגבי כמות המזומנים של החברה", וכי "למרות שאנו מורידים את ההערכות שלנו בגלל הסביבה המקרו כלכלית, אנחנו מצפים שקופת המזומנים של החברה תשאר יציבה ב-2009".

שתי חברות טכנולוגיה נוספות מעניינות שצפויות לפרסם את דו"חותיהן בהמשך השבוע הן אלווריון ואמדוקס. בנוגע לאמדוקס, כותבים ב-RBC כי החברה "עמידה למדי לסביבת המקרו" וכי אמדוקס נותרה אחת מרעיונות ההשקעה הטובים. "אנו מצפים לתוצאות טובות ברבעון מאחר ובדיקותינו מראות כי הביקוש נותר יציב. השאלה פתוחה לגבי כמה שמרנות תגולם בצפי קדימה אך לדעתנו התרחיש הגרוע מגולם במניה", כותבים ב-RBC.

האנליסט דניאל מירון מוסיף, כי החברה צפויה לרשום הכנסות גבוהות ב-14% מהרבעון המקביל, ברמה של 831.5 מיליון דולר ורווח של 62 סנט למניה. למרות זאת, בוחרים ב-RBC לחתוך את מחיר היעד למניה מ-45 דולר ל-40 דולר למניה, אך חוזרים על המלצת "תשואת יתר".

בנוגע לאלווריון, מותירים בבית ההשקעות את המלצתם על "תשואת שוק" ונוקבים מחיר יעד של 6 דולרים למניה. ב-RBC צופים כי החברה תרשום הכנסות של 80 מיליון דולר, עלייה של 21% מהרבעון המקביל אשתקד. בנוסף, צופים בבית ההשקעות רווח נקי של 4.6 מיליון דולר, עלייה של 48% ביחס לרבעון המקביל, ורווח של 7 סנט למניה.

ב-RBC כותבים כי הם "צופים תוצאות טובות לרבעון ולאור הסנטימנט השלילי ייתכן ונראה את המניה מבצעת טוב מהשוק סביב הדו"חות. אנו ממשיכים להאמין בחברה ובשוק בטווח הארוך אולם נותרים זהירים בצפי בעקבות החשיפה לספקי שירות עם צרכי מימון גבוהים וחשש מהאטה בשווקים מתעוררים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully