וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי לוי שוב שובר את השוק: מוכר סופגניות בחצי שקל

רינה רוזנברג

21.12.2008 / 14:02

מדובר בסופגניית מיני; שופרסל והריבוע הכחול מוכרות אותן במחירים של 2-4 שקלים

מלחמת העופות הופכת למלחמת הסופגניות כשרמי לוי, בעל רשת השיווק שקמה, מוריד הבוקר את מחיר סופגניית המיני ברשת ל-49 אגורות בלבד, לעומת הרשתות המקבילות, שופרסל והריבוע הכחול, שמוכרות אותן במחירים של 2-4 שקלים. המהלך השיווקי שנוקט רמי לוי יימשך במהלך כל ימי חג החנוכה. "אני הבהרתי שאנחנו נעמיק את המבצעים שלנו עקב המצב הכלכלי ונמכור במחיר הזול ביותר בסביבה שלנו" אומר רמי לוי.



בפעם הקודמת שרמי לוי הוריד מחירים של מוצר מסויים זכה הצרכן לקנות קילו עוף בפחות משקל. מה יקרה אם רשת שופרסל והריבוע הכחול ילכו בדרכו ויתחילו גם הן להוריד מחירים כפי שקרה עם העוף? לוי טוען ש-49 אגורות לסופגניה זה מחיר טוב אבל אם תהיה תחרות - זה רק יועיל: "אני לא יודע אם אני אוריד את המחיר מעבר למה שהורדתי כרגע, אבל הבטחתי שאני תמיד אהיה הכי זול באזור שבו אני משווק ואני אקיים" אומר לוי.



מבדיקת התאחדות התעשיינים בקרב היצרנים עולה כי חל השנה גידול של 3% במכירות הסופגניות לכ-18 מיליון סופגניות בהיקף כספי של כ-57 מיליון שקל. מכירות הסופגניות החלו כבר לפני חודשיים, כאשר מחיר הסופגניות בגדלים השונים נע השנה בין 2 ל-6 שקלים, גידול של כ-5% לעומת חנוכה הקודם, שלטענת היצרנים נובע מהתייקרות של 7% בעלויות חומרי הגלם והאנרגיה. בנוסף עולה מהבדיקה כי החידוש השנה הינו סופגניות מוכנות קפואות שניתן להפשירן בחימום ביתי קצר - מחיר 6 סופגניות קפואות נע בין 17-20 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully