וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברה בריטית מחרימה עסקים ישראליים בגלל הלחימה

אמיתי זיו

30.12.2008 / 18:51

החברה ביטלה מו"מ עם חברת ההיי-טק מובייל-מקס, "כתוצאה מפעולות ממשלת ישראל בימים האחרונים". מנכ"ל מובייל-מקס: "זה מקומם"

מסתבר שגם חברות היי-טק נפגעות מהלחימה. מובייל-מקס הישראלית מדווחת היום על ביטול עסקה אופציונלית מצד לקוחה בריטית שהחליטה להפסיק לעשות עסקים עם חברות ישראליות.

בדואר אלקטרוני שהגיע היום למשרדי מובייל-מקס מהחברה הבריטית פרידומקול (freedomcall) נכתב: "כתוצאה מפעולות ממשלת ישראל בימים האחרונים, אנחנו מפסיקים לשקול לקיים יחסים עסקיים אתכם או כל חברה ישראלית אחרת". עוד נכתב במכתב, עליו חתום מנכ"ל החברה, ריצ'רד רמזי: "אנחנו נוקטים גישה פרגמטית לגבי השותפים שלנו, וכספקים של חברות במזרח התיכון, ניפגע עם נשתמש במוצר שלכם".

freedomcall היא חברה בריטית פרטית קטנה, המונה כמה עשרות עובדים ופעילה בתחום הטלפוניה הקווית מבוססת האינטרנט (VOB). החברה הזמינה לבדיקה את המוצר של מובייל-מקס, שיאפשר ללקוחות freedomcall חיוג מוזל גם מטלפונים סלולריים. החברות היו במו"מ ראשוני וטרם בוצעה הזמנה או סגירה של עסקה, אך כעת החברה הבריטית ביטלה כליל את המו"מ עם מובייל-מקס.

מובייל-מקס היא חברה ציבורית שהוקמה ב-2004 ע"י רענן כהן, המנכ"ל. ב-2007 הונפקה החברה ובאחרונה פיטרה חמישה עובדים. כעת מצבת העובדים בחברה עומדת על כ-20 איש. החברה מתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק של תוכנה המאפשרת שיחות בינלאומיות מוזלות באמצעות טלפונים סלולריים. לקוחותיה של החברה הן מפעילות שיחות בינלאומיות ומפעילות שיחות מבוססות IP, בהן ריילינס ההודית ו-8X8 האמריקאית.

כהן אמר בתגובה: "מבחינתנו זו לא עסקה משמעותית כי מדובר בחברה קטנה שיצרה קשר איתנו ולא אנחנו איתם אבל זה מקומם, לא נעים ובעיקר מפתיע לראות מכתב כזה, חתום על ידי מנכ"ל של חברה". ככל הידוע, אין ל-freedomcall עוד שיתופי פעולה או משאים ומתנים עם חברות ישראליות אחרות שעשויות להיפגע מהמדיניות החדשה שלה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully