וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקחו לכם ערוץ? אתם זכאים להתנתק ללא קנס

התאחדות הסטודנטים לארגון אמון הציבור: הכל מקרה בו מוסר ערוץ מלוח השידורים, יכולים הלקוחות להתנתק בתוך 30 יום ללא קנסות

אתם לקוחות של חברת "יס" ומנויים על חבילת הספורט, ממנה הוסר באחרונה ערוץ "יורו ספורט ניוז"? במהלך חודש ינואר יש לכם זכות להתנתק מהלוויין ללא קנסות. כמו כן, אם אתם לקוחות הוט - שמסירה את ערוץ AXN - אתם זכאים לצפות בערוץ HOT ZONE ללא תשלום עד לסיום תקופת ההתחייבות שלכם לחברה.

מידע זה ללקוחות חברות התקשורת מביאים התאחדות הסטודנטים בשיתוף ארגון אמון הציבור ופרויקט גל. פרויקט גל הוא פרויקט סטודנטיאלי לתיקון עוולות חברתיות שהוקם בפקולטה למשפטים באוניברסיטת ת"א, להסדרת הטיפול בנושא הורדת הערוצים ע"י חברות הכבלים והלוויין ללא מתן זיכוי או אפשרות להתנתק. אמון הציבור ארגון מידע ללא כוונת רווח, הפועל לקידום הגינות בעסקים בישראל

ב-31 בדצמבר הסירה החברה את ערוץ "יורו ספורט ניוז" מחבילת הספורט שלה. לדברי התאחדות הסטודנטים ואמון הציבור, המועצה לשידורי כבלים ולוויין קבעה כי בכל מקרה בו מסירה אחת החברות ערוץ מלוח השידורים, זכאים לקוחות שהערוץ היה בחבילת ההתקשרות שלהם להתנתק מהחברה ללא תשלום קנס ("החזר עלות הטבה"), בתוך 30 יום ממועד ההודעה על ההסרה. במקרה זה, הזכות להתנתק ללא קנס שמורה ללקוחות שמנויים על חבילת הספורט ומצויים בתקופת התחייבות במסגרת מבצע (למשל "מבצע הצטרפות").

על החברה לאפשר לכם להתנתק בנוחות ועליה לנתק אתכם תוך לא יותר משלושה ימים. במידה שפניתם ליס בדרישה להתנתק וסירבו או עשו לכם בעיות, מומלץ לתעד את הפנייה, לגבות אותה בהודעה בכתב ולפנות בהקדם לאמון הציבור.

ללקוחות הוט כדאי לדעת כי החברה מסירה את ערוץ AXN ומוסיפה במקומו לחבילת הבידור את ערוץ HOT ZONE. המועצה לשידורים קבעה כי כל לקוח הוט שאינו מנוי על חבילת הבידור זכאי לקבל ללא תשלום את שידורי HOT ZONE עד שתיגמר תקופת המבצע שלו.

באחרונה נכנס לתוקף תיקון לחוק הגנת הצרכן שגיבש ארגון אמון הציבור, המגן על זכות הציבור להתנתק משירותים מתמשכים ומונע מהחברות להערים קשיים על הצרכנים. במסגרת החוק נקבע, בין היתר, שהחברה חייבת לאפשר להתנתק גם בהודעה בפקס, מייל או טלפון, בתוך שלושה ימים ממועד ההודעה.



  • עוד באותו נושא:
  • HOT
  • יס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully