וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטוסים ישראלים לא יוכלו לנחות באנטליה

זהר בלומנקרץ

3.2.2009 / 19:03

שלטונות טורקיה אסרו על אנשי ביטחון ישראלים לשאת נשק בנמל התעופה של העיר. בתגובה הורתה ישראל להפסיק את הטיסות

חברת תעופה ישראליות לא יכולות לנחות באנטליה בגלל בעיית ביטחון. ל-TheMarker נודע, כי שלטונות הביטחון באנטליה שינו עמדתם ולא מאפשרים, בשלב זה, לאנשי ביטחון של ישראל להגיע מזויינים בכלי נשק כדי לאבטח נוסעים של חברות תעופה ישראליות. לפיכך, הורו זרועות הביטחון של ישראל לחברות התעופה הישראליות שלא לטוס עד שהעניין יסודר.

חברות השכר הישראליות צימצמו ממילא את טיסותיהם לאנטליה, בגלל המשבר הכלכלי והיחס העויין מצד שלטונות טורקיה לישראלים. ממשרד התחבורה מסרו בתגובה, כי לא ידוע על כל שינוי בתנועה של חברות תעופה ישראליות לאנטליה.

הבוקר פורסם ב-TheMarker כי מלונות גדולים באנטליה יצאו במבצעים אטרקטיביים במיוחד כדי להחזיר את התיירים הישראלים לטורקיה. לפחות חמישה מלונות מובילים באנטליה פירסמו הודעות לפיהן הם מעניקים לישראלים סוף שבוע ללא תשלום על המלון "על מנת להראות את הכנסת האורחים הטורקית".

המבצעים האטרקטיביים באו בעקבות הסערה שעוררה התקפתו של ראש ממשלת טורקיה נגד ישראל בקרב מארגני הטיולים של ועדי העובדים הגדולים והתמיכה של ציבור רחב בחרם נגד טורקיה וכן עקב הירידה בתיירות העולמית הקשורה למשבר הכלכלי העולמי. המלונות הפופולאריים טיטניק, טופקאפי, לימק לימרה, רויאל וינגס וקרמלין - המוכרים כמלונות "הכל כלול" - מציעים לתיירים הישראלים סופשבוע במחיר הטיסה בלבד - 199 דולר לאדם, כולל מסי נמל, ביטחון ודלק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully