וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי עדן תשהה את פעילות המילוי של מוצריה

עדי דברת

16.2.2009 / 10:07

הסיבה: חוסר עקביות בתוצאות בדיקות המים. צפויים שיבושים באספקת המוצרים בימים הקרובים. הנזק הצפוי לחברה: למעלה ממיליון ש'

מי עדן הודיעה, כי תשהה את פעילות המילוי של מוצריה. מהחברה נמסר, כי בשל חוסר עקביות בתוצאות בדיקות המים השגרתיות באיגום המעיין שהתקבלו בימים האחרונים, החליטה החברה באופן יזום להשהות את פעילות המילוי של מוצריה, ולפעול במהירות לבדיקת הנושא. זאת נעשה, על פי החברה, בתיאום עם משרד הבריאות וגורמים מקצועיים נוספים.

מהחברה נמסר כי היא מתנצלת על שיבושים שצפויים באספקת מי עדן בימים הקרובים, וכי היא תמשיך לפעול להבטחת איכות מוצריה. החברה הבהירה כי כל מוצרי מי עדן המוגמרים, בבקבוקים ובכדים הנמצאים ברשתות השיווק או בבתי המנויים, הינם תקינים לחלוטין.

ליאור בן-ארצי, מנכ"ל מי עדן, אמר ל-TheMarker כי החברה מקיימת בדיקה כל שעה, בנוסף לבדיקות של גורמים חיצוניים וכי בבדיקות המיקרוביאליות ופיזיקליות עלו לעיתים סטיות קלות מהנדרש בתקן.

בן-ארצי הוסיף כי המחסור יורגש בנקודות המכירה כבר בימים הקרובים. מי עדן מספקת את שירות הכדים למעל 160 אלף בתים ובקבוקים לאלפי נקודות מכירה קמעוניות.

לדברי בן-ארצי, הבעיה שנוצרה נובעת ככל הנראה ממעבר בין ימים גשומים לימים ללא גשם והוא מעריך כי הבעיה תיפתר בימים הקרובים.

מכירות המים המינרליים של מי עדן מוערכות בכ-420 מיליון שקל בשנה, לכן גם יום אחד של מחסור במוצרי החברה צפוי להוביל לנזק של יותר ממיליון שקל למי עדן.

  • עוד באותו נושא:
  • מי עדן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully