וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי עוף העמק תקפו את מנכ"ל המפעל

אייל דץ

9.3.2009 / 14:17

פגישה בין המנכ"ל לוועד העובדים הפכה במהרה לעימות אלים. העובדים, המתבצרים במפעל זה היום השני, הגיעו למפעל עם ילדיהם, הבעירו צמיגים ומחו נגד המנכ"ל

אחמד עבאס

(צילום: אחמד עבאס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג)

מחריף מאבק עובדי מפעל "עוף העמק" ברמת ישי. פגישה שהתקיימה היום (שני) בין מנכ"ל "מפעלי העמק" שוקי עוגן ונציגי ועד העובדים הפכה במהרה לעימות אלים, שבמהלכו אף נפצעו שני צלמי עיתונות.

לעוגן המתינה קבלת פנים סוערת בהגיעו למפעל. העובדים הציתו צמיגים וקראו קריאות בגנותו. בתום הפגישה, צרו העובדים על המפעל ולא אפשרו לעוגן לצאת. בסופו של דבר הצליח עוגן להימלט במכוניתו, כשחלק מהעובדים רודפים אחריו ומכים על המכונית.

"הבנו מעוגן שאין לו כסף והוא לא יודע איך כל הסיפור הזה יסתיים", אמר לוואלה! חדשות יו"ר ועד עובדי עוף העמק, מוטי סער.

עובדי עוף העמק ממשיכים גם היום להתבצר במקום. זאת, לאחר שאתמול התבצרו העובדים במפעל, בעקבות החלטת ההנהלה לסגור את המפעל ולפטר את 200 עובדיו. למפעל הגיעו היום אף כמה מילדיהם של העובדים, שעתידים להיות מפוטרים בקרוב כדי להשתתף במחאה.

בתוך כך נודע, כי הבנק הבינלאומי הראשון, שלו חב עוף העמק 3.2 מיליון שקל, בוחן אפשרות לפנות לבית המשפט בבקשה למנות למפעל כונס נכסים. לפי הערכות, הבנק מעכב את הבקשה בכל החשש לביקורת ציבורית בעניין. מהבנק מסרו בתגובה: "אנו עוקבים בדריכות אחרי המצב ושואפים לפתרון הטוב ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully