וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרי אריסון ועופר גלזר מתגרשים

דוברת מטעם הזוג מסרה, כי "השניים מאחלים זה לזו רק טוב ומבקשים לכבד את פרטיותם בענייניהם האישיים"

שרי אריסון ועופר גלזר נמצאים בהליכי גירושין. דוברת מטעמם מסרה כי "הם מאחלים זה לזו רק טוב ומבקשים לכבד את פרטיותם בענייניהם האישיים".

הזוג נישא במאי 2003. באוקטובר 2004 הוגש נגד גלזר כתב אישום בגין הטרדה מינית ומעשים מגונים. ביולי 2005 הורשע גלזר בביצוע מעשים מגונים בשתי נשים ונגזר עליו עונש של חצי שנת מאסר בפועל, שנת מאסר על תנאי וכן קנס ופיצוי המתלוננות נגדו. גלזר ערער לבית המשפט המחוזי ולאחר מכן לבית המשפט העליון, אך ערעוריו נדחו.

בפברואר 2007 התייצב גלזר לרצות את עונשו בבית הסוהר מעשיהו. הוא שוחרר ארבעה חודשים לאחר מכן, לאחר שוועדת שחרורים ניכתה לו שליש בגין התנהגות טובה.

לאריסון שלושה ילדים מבעלה הראשון אנטוניו סווארס, אמריקאי ממוצא קובני. אריסון התגרשה ממנו ונישאה מאוחר יותר ל-מיקי דורסמן ולשניים יש ילד משותף. גלזר כאמור היה בעלה השלישי. גם לגלזר אלו גירושים שלישיים.

בימים האחרונים עומדת אריסון בליבה של המחלוקת בין בנק הפועלים שבבעלותה לבין בנק ישראל. נגיד בנק ישראל, סטנלי פישר, פועל להדחת יו"ר הבנק דני דנקנר. אריסון, שבינתיים מעניקה גיבוי לדנקנר, הגיעה לפני יומיים אל ישיבת דירקטוריון החברה ונפגשה עם נציגי הוועד שמביעים בה תמיכה בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully