וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד לשכות מסחר: "אל תקראו לנו מעבידים!"

עומר רבין

23.8.2009 / 12:54

בכירי הארגון נפגשו היום כדי לדון בהמשך המאבק בעסקת החבילה במשק והבטיחו לפעול לכינון חקיקה נגדית. לין: "יש לפעול מיידית להחלפת המינוח מעבידים במעסיקים"

נעם כהן

צילום: נעם כהן, עריכה: גדי וינסטוק

אחרי שורה ארוכה של מאבקים מוצלחים במידה מועטה בלבד בעסקת החבילה במשק, מסמן היום נשיא איגוד לשכות מסחר יעד חדש: הוצאת המושג "מעבידים" מהלקסיקון. על פי אוריאל לין, המושג המדובר הוא מתריס ומאיר את בעלי העסקים הפרטיים באור שלילי - זאת לעומת המונח מעסיקים המבהיר כי בסופו של דבר הם נוטלים על עצמם את האחריות לספק תעסוקה לאזרחי ישראל על כל האחריות המשתמעת מכך.

התיקון הסמנטי אותו דורש לין שקורא "למחוק את המושג מעבידים באופן מיידי מספר החוקים של מדינת ישראל", הוא צעד נוסף במאבק הנמשך של האיגוד בעסקת החבילה במשק. מוקדם יותר השנה פרש האיגוד מלשכת התיאום של הארגונים הכלכליים - ארגון הגג של המעסיקים בישראל אותו מוביל יו"ר התאחדות התעשיינים, שרגא ברוש, אשר נסוב לשולחן העגול ביחד עם יו"ר ההסתדרות עיני ושר האוצר שטייניץ ע"מ לאשר את עסקת החבילה במשק.

באיגוד לשכות המסחר לא מוותרים על המאבק וכבר הודיעו כי לצד השינויים והתיקונים שפעלו להכניס בחוקי עסקת החבילה, בכוונתם לפעול בכיוון של חקיקה נגדית על מנת להבטיח את "עצמאות המשק והחירות של השוק החופשי בישראל", כהגדרתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully