וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתוק, דביק ורווחי לאללה

אלון שן ועומר רבין

25.8.2009 / 12:35

בעוד שבוע בדיוק תעלה המלכה אסתר על הבמה בפארק הירקון במסגרת מה שמוגדר "סיבוב ההופעות הרווחי ביותר בהיסטוריה לאמן יחיד". וואלה! עסקים במחווה לנערה הכי חומרנית

בעוד שבוע זה יקרה: חמושה בעשרות רקדנים ומאות אנשי צוות תעלה מלכת הפופ המתייהדת הידועה ביותר בעולם על הבמה בפארק הירקון כדי לסיים את סיבוב ההופעות שלה, Sticky&Sweet על אדמת ארץ הקודש.

מאחורי ההופעה של הכוכבת מסתתרים לא מעט אנשים וגם סכומי כסף עצומים שמוכיחים שסיבוב ההופעות לא רק מתוק ודביק אלא גם רווחי במיוחד כשהוא טומן בחובו תקציב שלא היה מבייש כמה וכמה מדינות קטנות במזרח אירופה או באפריקה.

סיבוב ההופעות הנוכחי של מדונה גרף לא פחות מ-105 מיליון דולר הכנסות בארה"ב בלבד בשנת 2008. בחישוב כלל עולמי הצליחו הגברת וצוותה לרשום הכנסה של 280 מיליון דולרים בשנה שעברה. בכך הפך סיבוב ההופעות הנוכחי שלה לסיבוב ההופעות הרווחי ביותר אי פעם לאמן יחיד (לשם השוואה, שנייה לה בשנת 2008 הייתה סלין דיון ששילשלה לכיס מפיקיה 94 מיליון דולר "בלבד").

מסיבת עיתונאים מדונה. אבי כהן
מסיבת עיתונאים מדונה/אבי כהן

איך מתמחרים 3 נגני ג'יפסי מרומניה?

סיבוב ההופעות של מדונה מורכב מלא פחות מ-250 אנשי צוות, מתוכם 5 שכל תפקידם הוא סיוע לכוכבת בהחלפת התלבושות המהירה במהלך המופע (החילוף הקצר ביותר בן דקה וחצי בלבד). מכולות הציוד של המופע שיעשו השבוע דרכן לארץ מכילות 3,500 פרטי לבוש שונים בהם נעשה שימוש על הבמה וכן 69 גיטרות - 10 מהן לשימושה האישי של מדונה עצמה.

צוותה של מדונה בינלאומי ממש כמו המופע עצמו וכולל נציגים של 20 לאומים שונים ובהם יפן, רוסיה, רומניה, אוסטרליה, אלגי'ר וגם ישראל. עוד בצוותה של מדונה ניתן למצוא 16 אנשי קייטרינג וגולת הכותרת - 3 זמרי ג'יפסי רומניים. צוותה של מדונה וצוות המופע בילו 653 שעות (!) בחזרות קדחתניות לפני הבכורה של המופע בצפון אמריקה.

המופע הראשון של מדונה בישראל יתקיים ביום ג' 1.9.09 בפארק הירקון וכל הכרטיסים אליו אזלו. מופע שני יתקיים יום לאחר מכן, ב-2.9.09 ומכירת הכרטיסים אליו עדיין נמשכת. יהיה דביק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully