וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת הלוטו: המספרים ששווים 70 מיליון

עומר רבין

8.9.2009 / 23:04

35, 14, 20, 28 ,21 , 8 והמספר החזק - 1 אלה המספרים ששווים 35 מיליון שקלים בלוטו ו-70 מיליון שקלים בדאבל לוטו. מאות אלפי ישראלים רכשו בימים האחרונים את הטפסים בתקווה להפוך למיליונרים הבאים

יח"צ - חד פעמי

צילום: אבי כהן, עריכה: גדי וינסטוק

35, 14, 20, 28 ,21 , 8 והמספר החזק - 1. אם במקרה כתבתם את המספרים הבאים בטופס הלוטו, מגיע לכם מזל טוב ענק - אתם מליונרים. הערב (שלישי) הוגרלו המספרים בפרס הגדול ביותר בהיסטוריה של הגרלות הלוטו בישראל. אם הגרלתם נכונה את 6 המספרים (והמספר החזק), זכיתם הערב ב-70 מיליון שקלים בהגרלת הדאבל לוטו.

הסיכוי אפסי

על אף ההתלהבות הרבה בקרב המשתתפים וההכנסות המרשימות שרושם מפעל הפיס מהן - הולכת ומתחזקת הביקורת כנגד שיטת ההגרלה החדשה שכבר עוררה בעבר גם את זעמם של פקידי האוצר: במסגרת הלוטו החדש נדרשים המנחשים "לקלוע" נכונה לשישה מספרים מתוך 37 ובנוסף לנחש את "המספר החזק" (ספרה אחת מתוך 8). מדובר בפגיעה משמעותית בסיכויי הזכייה בהגרלה לעומת הסיכויים לזכות בלוטו בגרסתו הקודמת.

במפעל הפיס כבר הגיבו בעבר לידיעות בטענה כי ההגרלה עומדת בכל התנאים הנדרשים וכי בהתאם לשינוי חוקי המשחק - גדלו גם באופן משמעותי הפרס הגדול ופרסי המשנה בלוטו וכי 23 המיליונרים החדשים ש"נולדו" מאז הושק הלוטו החדש לפני כשבעה חודשים, הם עדות לכך שסיכויי הזכייה אכן קיימים.

כך או כך, את החלומות על זכייה בלוטו לא יהרסו סיכויי הזכייה האפסיים: בהגרלות הקודמות הצליח מפעל הפיס להכניס לקופתו סכום שיא של כ-22 מיליון שקלים בכל הגרלה, ובמפעל מקווים להכניס סכום דומה ואף גדול מזה הערב. מאז הזכייה האחרונה בפרס הראשון בלוטו באמצע חודש יולי הצליח מפעל הפיס לגרוף לקופתו למעלה מ-175 מיליון שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully