וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כשאומרים לכם 'זה לא יעבוד' - תדעו שהצלחתם"

עומר רבין

13.9.2009 / 10:46

מנכ"ל מקאן אריקסון קרא למנהלים הבכירים במשק בכנס דה מארקר: "כשאתם רואים פרה קדושה - תגידו לעצמכם 'בון אפטיט'".

"אם מנהל מהנהן לפניכם, מגיב באיפוק או מסכים אתכם כשאתם מציעים רעיון חדש - תדעו שאתם לא במקום טוב. כשאומרים לכם 'זה לא יעבוד' עם חמישה סימני קריאה - תדעו שבאמת יש לכם משהו ביד", כך הפציר היום מנכ"ל משרד הפרסום מקאן אריקסון, אילן שילוח, בכנס החדשנות של העיתון דה-מארקר בהרצאה בפני מנהלים בכירים במשק הישראלי, בעיקר בתחום מוצרי הצריכה.

שילוח יצא נגד השימוש המוגזם בשדרה הניהולית במושג חדשנות ואמר "עוד טעם לקפה או עוד טעם ביוגורט הם לא חדשנות". הוא הוסיף ואמר עוד: "מי האמין לפני כמה שנים שאישה שמנה כהת-עור תפרסם יוגוקט שנחשב למוצר בריאות או שחרדים יפרסמו טלוויזיה? אני תמיד אומר - כשאתם רואים פרה קדושה, תגידו לעצמכם 'בון אפטיט' (בתיאבון)".

"השוק רווי בהמון מותגים, המון ערוצי שיווק והפצה - והצרכנים כבר אטומים - כל אותם סקרים שמתיימרים לקבוע מה הדרך הנכונה לשווק מוצר או מה הגורם הכי חשוב לצרכנים הם אולי מאוד חשובים אבל לא רלוונטיים כשמנסים ליצור חדשנות", אמר שילוח.

את דבריו של שילוח חיזק גם מנכ"ל IBM ישראל, מאיר ניסנזון, שדיבר באחד ממושבי הכינוס המקבילים ואמר: "בישראל יש הצטיינות מדהימה בתחום הטכנלוגי שמושכת כוחות מרכזיים בכל העולם - אבל עדיין לא השכלנו להרחיב אותה לתחומי עשייה אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully