וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיבור 30 מגה יעלה עד 800 ש"ח לחודש

אמיתי זיו

16.9.2009 / 13:49

ספקיות האינטרנט מתחילות לפרסם את המחיר שיגבו, בנוסף על הקישוריות לאינטרנט, עבור המהירויות החדשות. המסקנה - החבילות החדשות יתאימו בעיקר ללקוחות מבוססים מאוד

בזק הכריזה שלשום כי תאפשר ללקוחותיה, שחוברו לרשת ה-NGN, חיבורי אינטרנט חדשים במחיר תשתית של 260 שקל עבור חיבור 20 מגה ביט לשנייה ו-400 שקל לחודש עבור חיבור אינטרנט של 30 מגה ביט לשנייה.

כאמור, המחירים המצוינים הם לחיבור תשתית בלבד וכעת ספקיות האינטרנט מתחילות לפרסם את המחיר שהן יגבו בנוסף על קישוריות האינטרנט במהירויות הללו. בזק בינלאומי הודיעה כי מחירי חבילות האינטרנט שלה יהיו זהים (260 ו-400 שקל בהתאם למהירויות).

המשמעות היא שלקוח שירצה לגלוש במהירות של 20 מגה יצטרך לשלם 520 שקל לחודש עבור התשתית והספק. לקוח שירצה לגלוש במהירות של 30 מגה ייאלץ להיפרד מ-800 שקל מדי חודש.

ספקיות האינטרנט האחרות טרם פירסמו את המחירים שלהן למהירויות החדשות של בזק. בהנחה שהם לא יהיו שונים בהרבה, המסקנה היא שחבילות האינטרנט החדשות יהיו יקרות ויתאימו בעיקר ללקוחות מבוססים מאד. בחודש יוני הכריזה בזק על שתי מהירויות קודמות חדשות ברשת שלה: 10 מגה ביט ו-15 מגה ביט לשנייה. עד כה גולשים במהירויות האלה רק כעשרת אלפים לקוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully