וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה נגד ישראכרט בסך 30 מיליון שקל

גלעד גרוסמן

11.11.2009 / 16:46

על פי התביעה שהוגשה בשמו של בעל כרטיס מאסטרקארד, החברה נמנעה מלתת פטורים והנחות בתשלום דמי כרטיס ללקוחות הזכאים לכך

לבית המשפט המחוזי בפתח תקוה הוגשה היום (רביעי) תביעה ייצוגית בגובה של כ-30 מיליון שקל נגד
חברת ישראכרט, בטענה שנמנעה מלתת פטורים והנחות בתשלום דמי כרטיס לבעלי כרטיסים הזכאים לכך.

על פי התביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד רם גורודיסקי בשמו של בעל כרטיס מאסטרקארד, החברה מחייבת את לקוחותיה בסכום חודשי עבור "דמי כרטיס". על פי התחייבות החברה, נטען, זכאים הלקוחות להנחה כאשר הם מגיעים לסכום חיובים חודשי מסוים, ולפטור מלא כאשר סכום החיובים חודשי גבוה עוד יותר.

התובע טוען, כי עבור הכרטיס מאסטרקארד בו הוא מחזיק, עליו לשלם 17 שקל בחודש דמי כרטיס, אולם הוא זכאי להנחה של חמישה שקלים אם הוא מחויב ביותר מ- 1,500 שקל בחודש, ולפטור מלא מדמי הכרטיס אם הוא מחויב מעל 6,500 שקל בחודש.

לטענתו, הוא לא קיבל את ההנחות המגיעות לו, וכשפנה לישראכרט נאמר לו שחיובים של הוראות קבע אינם מחושבים לצורך סכומי החיוב החודשיים המקנים הנחה. לדברי עו"ד גורודיסקי, ישראכרט אינה מציינת, כי עסקאות אלה אינן נחשבות לצורך מתן הנחה מדמי הכרטיס.

"נזקו האישי של התובע הינו בסך של 34 שקל בהתאם לסך ההנחות או פטורים מדמי כרטיס חודשיים, שהיה זכאי להם ולא קיבל. יש לציין כי נזק זה הינו רק הנזק הידוע לתובע, אולם סביר כי הנזק גדול עוד יותר, הואיל ואין בידי התובע פירוט של כל החיובים אותם גבתה הנתבעת על פני כל התקופה הרלוונטית. נתונים אלה מצויים בידיה של הנתבעת", נכתב בתביעה.

לדברי התובע, בהתאם למוצהר באתר האינטרנט של הנתבעת, מעל 2.5 מיליון איש מחזיקים כרטיסים של "קבוצת ישראכרט". עו"ד גורודיסקי מעריך כי לפחות 10% מכלל מחזיקי הכרטיסים לא זכו להנחות שמגיעות להן לטענתו, ולכן התביעה עומדת על כ-30 מיליון שקל.

מחברת ישראכרט נמסר כי "טרם התקבל כתב התביעה. עם קבלתו תגיב החברה בערכאות המקובלות"

  • עוד באותו נושא:
  • ישראכרט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully