וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד2 רוכשת 50% מפורטל הקריירה וואלה! Jobs

16.11.2009 / 9:44

לפני כחודש רכשה וואלה! 50% נוספים מפורטל וואלה! Jobs, מהלך במסגרתו היא עלתה לאחזקות של 100% באתר. כעת, יד2 רוכשת 50% מהון המניות תמורת סכום של 4 מיליון שקל

וואלה!, פורטל האינטרנט המוביל בישראל, ו-יד2, אתר הלוחות המוביל בישראל, מודיעים היום (ב') על כניסת יד2 כשותף לוואלה! הדרושים בפורטל הקריירה והשמת העובדים וואלה! Jobs.

לפני כחודש הודיעה וואלה! על רכישת 50% נוספים מפורטל וואלה! Jobs מחברת רדמץ', מהלך במסגרתו היא עלתה לאחזקות של 100% באתר. כעת, יד2 רוכשת 50% מהון המניות של החברה תמורת סכום של 4 מיליון ש"ח, כאשר וואלה! ויד 2 יעניקו קידומים מאתריהן ללוח הדרושים המשותף.

לוואלה! כבר שת"פ נרחב עם לוח יד2 בתחום לוחות רכב, נדל"ן ומוצרי יד שנייה, במסגרתו לוח יד2 מקודם מעמוד הבית של וואלה! וממשקי החיפוש של יד2 משולבים במגוון ערוצי תוכן מרכזיים. השת"פ בין הצדדים כולל גם את שילוב תכני וואלה! באתר יד 2, לרבות הפיכת וואלה! שופס כפלטפורמת הקניות של יד2.

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!: "וואלה! מרוצה מאד מהשותפות עם יד2 שהרי מדובר בחיבור מתבקש בין שני מותגים מובילים בתחומם. תחום הלוחות הינו אסטרטגי עבורנו ויד2, אתר הלוחות הגדול בשוק, הינו שותף אידיאלי להפיכת וואלה! Jobs ללוח הדרושים המוביל בישראל."

שון תל, מנכ"ל יד2: "אנו רואים בוואלה! שותף מושלם לתחום הדרושים. יחד נפתח את דור העתיד של הענף בישראל. הניסיון המוצלח שלנו הוכיח ששיתוף הפעולה בין הצדדים יכול להוות גורם מכריע בכל תחרות. בכל מקרה, המרוויחים העיקריים מהמהלך הזה יהיו ציבור הגולשים שיזכו לקבל שרות איכותי ואתר מתקדם."

העסקה לוותה על-ידי עו"ד מאיה אלשייך-קפלן ועידן חצב ממשרד עו"ד הרצוג, פוקס, נאמן ועל-ידי עו"ד יואב שדה וגיא רכס ממשרד אילן, לירז ושות'.

אתר הדרושים וואלה! Jobs, בניהולה של רינת בוגין, עלה לאוויר לפני כשנה ומציע מגוון נרחב של הצעות עבודה ושירותים ייחודיים עבור מחפשי העבודה והמעסיקים. מאז השקתו הוא ממשיך לצמוח ומרכז היום לתוכו מאות אלפי מחפשי עבודה בחודש הנחשפים לעשרות אלפי משרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully