וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תדיראן טלקום תרכוש את אקספון

אמיתי זיו

18.11.2009 / 23:07

החברה, בבעלות איש העסקים שלמה שמלצר, תשלם 10 מיליון דולר עבור חברת השיחות הבינלאומיות הקטנה בישראל, אשר הרוויחה 1.2 מיליון שקל במחצית הראשונה.

חברת האינטרנט והשיחות הבין לאומיות אקספון 018 עומדת לקראת מכירה. הרוכשת היא חברת אינטגרציית התקשורת תדיראן טלקום שבבעלות שלמה שמלצר. סכום הרכישה הוא 10 מיליון דולר.

אקספון היא חברת השיחות הבינלאומיות הקטנה בישראל. החברה פועלת מאז 2004 ויש לה נתח שוק שיחות בינלאומיות של 4%. בשנה האחרונה השיקה החברה פעילויות חדשות של אספקת אינטרנט וטלפוניה קווית ולאורך השנים מיצבה עצמה כחברה מוזלת - אך נותרה חברת נישה. הכנסות אקספון במחצית הראשונה של 2009 הסתכמו ב-4.9 מיליון שקל והרווח הנקי - ב-1.2 מיליון שקל.

אם הרכישה תתבצע, יהיה זה צחוק הגורל: לפני כשנה וחצי אקספון עצמה שקלה לרכוש את תדיראן טלקום. מאז תדיראן טלקום עברה לידיו של שמלצר.

אקספון עוברת תקופה לא קלה באחרונה. לפני מספר חודשים נפרדה החברה מהמנכ"ל רוני חליבה אשר כיהן רק כשנתיים בתפקיד. מאז שימש כמנכ"ל אקספון יו"ר החברה אברהם קינן, שפיטר חלק מהמנהלים בחברה.

באקספון טמונה הזדמנות גדולה. לחברה מגוון שירותים שיכול להעמיד אותה בשורה אחת עם ספקיות האינטרנט האחרות.

החברה אף מתעניינת להיכנס לתחום הסלולר במודל של מפעיל וירטואלי (MVNO). ייתכן שתחת ידיים חדשות והשקעות חדשות החברה תוכל לפרוץ. מאקספון לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully