וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמדוקס הסתבכה בחרם אנטישמי באינדונזיה

גיא גרימלנד

17.12.2009 / 9:15

משרד התקשורת האינדונזי הודיע כי הוא חוקר חברות טלקום שמעורבות בעסקים עם ישראל. המהלך מגיע יום לאחר ששר התקשורת במדינה, הודיע כי אמדוקס לא תשתתף במכרז מקומי

משרד התקשורת וטכנולוגיית המידע האינדונזי הודיע ביום שלישי האחרון כי הוא חוקר חברות טלקום שמעורבות בעסקים עם ישראל. המהלך מגיע יום לאחר ששר התקשורת וטכנולוגיית המידע הודיע כי אמדוקס לא תשתתף במכרז מקומי, כיוון שבעלי השליטה בה הם ישראלים.

העיתון ג'קארטה גלוב מדווח השבוע כי ביום שני האחרון טיפאטול סמבירינג, שר התקשורת וטכנולוגיית המידע, אמר כי אמדוקס צריכה שלא להיכלל ממכרז הבילינג של חברת הסלולר PT Telkom מכיוון ומדובר בחברה עם בעלי מניות ישראלים. דובר המשרד אמר כי יחקור מעורבות של חברות הקשורות לישראל בתעשיית הטלקום של אינדונזיה ויעניש חברות מקומיות שיימצאו מפרות את הרגולוציה".

שר התקשורת וטכנולוגיית המידע, טיפאטול סמבירינג, הוא חבר במפלגה השמרנית המוסלמית לעידוד הצדק (PKS). לדבריו, פסילת אמדוקס מהמכרז מוצדקת מאחר וישראל אינה מקיימת קשרים דיפלומטיים עם אינדונזיה.

בעיתון מציינים כי הצעד זוכה גם לביקורת. אנליסט בחברת Mastel אמר כי הצעד של טיפאטול והרגולציה בנושא "לא רלוונטי" ולא חכם. לדבריו, יש שימוש נפוץ בטכנולוגיה ישראלית בסקטור טכנולוגיית המידע באינדונזיה מאחר וישראל היא יצרנית גדולה של מוצרי היי-טק. "90% ממוצרי תקשורת שנעשים בהם שימוש במדינה הם מיובאים", אמר. "רבים מהם יכולים להגיע מישראל או מחברות עם בעלי מניות ישראלים. מה לגבי מוצרים מטיוואן? מוצרי תקשורת רבים מגיעים מטיוואן - מדינה נוספת שלאינודנזיה אין קשרים דיפלומטיים", טען בביקורת האנליסט.

  • עוד באותו נושא:
  • אמדוקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully