וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתדרות מאיימת להשבית את תחנות סונול

חיים ביאור

30.12.2009 / 14:13

ההסתדרות: "הנהלת סונול חוסמת כל אפשרות להידברות ולא מותירה לנו ברירה, אלא לצאת לפעולות מחאה קשות". הרקע: דרישה לחתימה על הסכם שכר קיבוצי לעובדים המועסקים באמצעות חברת הבת

ההסתדרות מאיימת לשתק את הפעילות של תחנות סונול ברחבי הארץ. לטענת יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, מנכ"ל סונול, תמיר פוליקר, מפר ”ברגל גסה” התחייבות שנתן לו בסוף השבוע שעבר, לפיה החברה תנהל מו"מ עם ההסתדרות על הסכם שכר קיבוצי לעובדי תחנות הדלק המועסקים בחברה הבת, ספרינג מוטורס.

מנהלי התחנות, המתדלקים והפקידים בספרינג מוטורס, הצטרפו להסתדרות לפני חודשים אחדים והקימו ועד עובדים. בשבוע שעבר נענתה ההסתדרות לבקשתם להכריז על סכסוך עבודה בחברה, לנוכח סירובה של ההנהלה לחתום עמם על הסכם שכר קיבוצי שיסדיר את תנאי העסקתם ויקשה על פיטורים עתידיים בחברה.

ביום חמישי שעבר נפגש מנכ"ל סונול עם עיני, והשניים סיכמו לפתוח במו"מ לחתימה על הסכם. עיני מצידו התחייב שההסתדרות תדאג שיישמר השקט התעשייתי ולא יהיו שביתות בספרינג מוטורס בתקופה שבה יתנהל המו"מ בין הצדדים.

לטענת ההסתדרות, למרות הסיכום בין השניים, נציגי ההנהלה טרם התייצבו למו"מ. "הנהלת סונול חוסמת למעשה כל אפשרות להידברות ולא מותירה לנו ברירה, אלא לצאת לפעולות מחאה קשות, עוד לפני שיבושים ושביתה", אמר ראש הלשכה המשפטית של האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, עו"ד שי תקן. טרם התקבלה תגובת ספרינג מוטורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully