וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך להתייקרות נוספת במחירי הדלקים?

נמרוד הלפרן

6.3.2010 / 10:12

האווירה החיובית בשווקים בסוף השבוע לא פסחה גם על הנפט שעלה לרמה גבוהה במיוחד של 82 דולרים לחבית. האם אנחנו בדרך להתייקרות חדה נוספת במחירי הדלקים?

מחיר הנפט הגולמי חצה היום בניו יורק את רמת 82 דולר לחבית, בראשונה זה שישה שבועות, לאחר שנתוני תעסוקה טובים מהצפוי שפורסמו היום בארה"ב חיזקו את ההערכות כי צפויה עלייה בביקוש לנפט בצרכנית האנרגיה הגדולה בעולם. מחיר הזהב עלה ב-1.5% בסיכום שבועי.

החוזים על הנפט הגולמי למסירה באפריל נסגרו במחיר של 81.51 דולר לחבית, עלייה של 1.6%, בבורסת הסחורות של ניו יורק, לאחר שבמהלך המסחר כבר עלה מחירם לרמה של 82.07 דולר לחבית - הרמה הגבוהה ביותר מאז ה-12 בינואר. בסיכום שבועי עלה מחיר הנפט ב-2.3%. החוזים על הזהב למסירה באפריל נסגרו בניו יורק במחיר של 1,135.2 דולר לאונקייה, עלייה של 0.2%. שיעור האבטלה בארה"ב נותר בפברואר ללא שינוי ברמה של 9.7% ושוק העבודה איבד פחות משרות מהצפוי, לפי נתונים שפירסם היום משרד העבודה האמריקאי.

שוק התעסוקה בארה"ב איבד בחודש שעבר 36 אלף משרות, לאחר ירידה של 26 אלף משרות בחודש ינואר, מסר משרד העבודה. כלכלנים צפו כי שוק העבודה איבד בפברואר 68 אלף משרות. שיעור האבטלה נותר כאמור ללא שינוי ברמה של 9.7%, לעומת תחזיות הכלכלנים לעלייה לרמה של 9.8%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully