וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצד הפחות זוהר של H&M בישראל

עידו סולומון

8.4.2010 / 7:47

המוכרים הזוטרים ברשת משתכרים 22 שקל בשעה, לעומת ממוצע של כ-25 שקל בענף האופנה. מדובר בשכר הנמוך ביותר בתחום. השכר הגבוה ביותר - למוכרים ברנואר

שכרם של מוכרים זוטרים בסניף הישראלי של רשת האופנה H&M הוא הנמוך ביותר בענף רשתות האופנה: 22 שקל בשעה - כך עולה מבדיקת TheMarker. השכר הממוצע למוכרים ברשתות אופנה הוא כ-25 שקל בשעה, ואילו שכר המינימום הוא 20.7 שקל בשעה. המוכרים ב-H&M יכולים להתנחם בהנחה של 20% על קניות בחנות.

המוכרים ברשת גאפ מסתפקים גם הם במועט, ומשתכרים 23 שקל בשעה. נוסף על כך, הם זכאים לבונוס בהתאם לפדיון החודשי של הסניף בו הם עובדים. השכר הגבוה ביותר ברשתות האופנה בישראל משולם למוכרים ברשתות רנואר ורנואר מן, המשתכרים 27 שקל בשעה. המוכרים ברנואר גם זכאים ל-35% הנחה על רכישת בגדים ברשת ומקבלים בונוסים וטיסות לחו"ל אם הם עומדים ביעדי המכירות.

למקום השני בדירוג השכר ברשתות האופנה הגיעו המוכרים ברשתות קסטרו ומנגו, ששכרם ההתחלתי הוא 25 שקל בשעה. המשביר לצרכן משלם למוכרים מתחילים 24 שקל בשעה, ונוסף על כך מפעיל תוכנית בונוסים דו-חודשית, מעניק הנחות בקניית מוצרים ושולח את העומדים ביעדים השנתיים לנופש השתלמות בישראל או בחו"ל.

"כל מי שפונים אלינו ומחפשים עבודה בתחום האופנה מעדיפים לעבוד בחברות ממותגות, גם במחיר של משכורת נמוכה ב-10%-15%", אומר רפי אלימלך, מנכ"ל חברת כוח האדם ל.מ עולם של כוח אדם, המפעילה מחלקה שמתמחה בגיוס עובדים לרשתות אופנה.

אלימלך מספר כי בחודש האחרון גייסה החברה שלו יותר מ-100 עובדים ל-H&M ולגאפ. לדבריו, רובם עבדו קודם לכן כמנהלי חנויות קטנות או כמוכרים בהן, וקיבלו שם משכורות גבוהות יותר. "הם הסכימו לקבל את תנאי השכר של שתי הרשתות בעיקר מפני שהן ממתגות עצמן כחברות עם אפשרות לקידום מהיר יחסית", מסביר אלימלך. "סיבה נוספת לכך שהם רוצים לעבוד בחברות ממותגות היא שהדבר תורם להם לרזומה".

מחברת מאטץ' ריטייל, המפעילה בישראל את סניפי H&M, נמסר: "אנו מאמינים בכוח האדם שלנו ולכן מעניקים אפשרויות קידום מהירות - הן מבחינת תוכן התפקיד והן מבחינת גובה השכר. כבר בחצי השנה הראשונה ניתנת העלאה ויש אפשרות לקבלת בונוסים. נוסף על כך, H&M מחזיקה בצוות הניהולי הגדול ביותר בתחום האופנה בישראל, ומי שיצטרף אלינו יוכל להגיע במהירות לרמות שכר מהגבוהות בתחום".

בגאפ סירבו להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully