וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל לידר שוקי הון שם קץ לחייו

אתי אפללו

4.6.2010 / 18:47

דני ברק, 48, נשוי ואב ל-4 ילדים, התאבד בקפיצה מבניין בית ההשקעות. לא ברורה כרגע סיבת ההתאבדות. ההודעה התקבלה בתדהמה בקהילה העסקית בישראל

מנכ"ל בית ההשקעות לידר שוקי הון דני ברק, שם קץ לחייו היום בשעות הצהרים. ברק, 48, נשוי ואב ל-4 ילדים, התאבד בקפיצה מבניין בית ההשקעות. לא ברורה כרגע סיבת ההתאבדות. ההודעה התקבל בתדהמה בקהילה העסקית בישראל.

ברק היה אחד המנהלים המוכשרים והמוערכים בשוק, והוביל את לידר להיות דומיננטית בשוק החיתום. בגיל צעיר יחסית הגיע לתפקידי ניהול בכירים, ותוך זמן קצר - לאחר שחבר לשרם ופודים והקים את לידר - הפך אותו לבית השקעות מהמובילים בשוק. עד שנת 2000 כיהן ברק כמספר שתיים בבית ההשקעות פסגות אופק.

ברק נאבק באחרונה על רכישת השליטה בלידר השקעות של שרם פודים - החברה האם של בית ההשקעות לידר שוקי הון. ברק הציע לרכוש 25.1% מהמניות של לידר במסגרת הקצאת מניות שהיתה אמורה להתבצע לאחר מכן. בנוסף הציע ברק שיוקצו לו כתבי אופציה הניתנים להמרה למניות לידר השקעות במשך כמה שנים, כך שאחזקתו בחברה תגדל ל-50.1%.

לידר השקעות דיווחה בחודש מארס האחרון כי תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי של 2009 ולשנה כולה, כאשר בדו"חותיה היא ממשיכה לציין הערת "עסק חי". חובותיה של לידר לבנקים (אשראי והלוואות) עמדו אז על 165 מיליון שקל, וחובותיה לבעלי האג"ח היו על 217 מיליון שקל, כאשר היא ניהלה משא ומתן עם בעלי האג"ח מסדרה ד'. בניכוי אמצעים נזילים, עומדות התחייבויותיה על 308 מיליון שקל. ביום שני הקרוב נציגות בעלי האג"ח בלידר השקעות תערוך הצבעה לאישור מכירת השליטה בלידר השקעות לידי דן דוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully