וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל עופר רוכש את הדירה היקרה בישראל

שרון שפורר

5.7.2010 / 8:35

עופר רוכש פנטהאוס בטיילת של תל אביב תמורת 115 מיליון שקל. בכך נשבר השיא שקבע האוליגרך ואלרי קוגן שרכש ב-2009 פנטהאוס בפרויקט sea one תמורת 110 מיליון שקל

משפחת עופר שוברת שיא נוסף בתחום מגורי היוקרה בישראל: אייל עופר רוכש פנטהאוס שישתרע על פני שתי קומות בטיילת של תל אביב תמורת 115 מיליון שקל. הפנטהאוס של עופר יהיה בבניין בן 20 קומות שמקימה חברת עופר נכסים, שבבעלות משפחת עופר, בפינת הרחובות הרברט סמואל ודניאל. בכך שובר עופר את השיא שקבע האוליגרך ואלרי קוגן שרכש ב-2009 פנטהאוס בפרויקט sea one, גם הוא נבנה בטיילת העיר, תמורת 110 מיליון שקל.

עופר, 59, הוא בנו הבכור של סמי עופר ואחיינו של יולי עופר. הוא אחראי על הפעילות העולמית בתחומי הספנות והנדל"ן של המשפחה. העסקה שהביאה לו פרסום בינלאומי והעלתה אותו לדרגת טייקון נדל"ן אמריקאי היתה רכישת מלון מייפלאואר שבשדרת סנטרל פארק ווסט במנהטן והפיכתו לפרויקט מגורים יוקרתי.

עופר מחלק את זמנו בין ישראל, ניו יורק ולונדון, שבה מתגוררת משפחתו, ולכן בתיו היקרים בישראל עומדים ריקים רוב הזמן. הוא מחזיק גם בבית באחד הרחובות היקרים במדינה, גלי תכלת בהרצליה פיתוח, שעלותו מוערכת ב-30 מיליון דולר. בנוסף הוא מחזיק בדירה במרינה בהרצליה ובבתים בניו יורק ובלונדון. בסוף 2009 נעצרה בביתו שבהרצליה פיתוח עובדת זרה, ובמשפחת עופר טענו כי חשבו כי העובדת היא ישראלית.

"אם מישהו מוכן לשלם, סימן שזה המחיר האמיתי של הדירה"

האם 115 מיליון שקל הוא מחיר יקר מדי לדירת מגורים תל אביבית? בראיון נדיר שהעניק עופר ב-2008 ל-TheMarker הוא נשאל בנוגע לדירה שרכש לויד בלנקפיין, יו"ר ומנכ"ל בנק ההשקעות גולדמן סאקס, בפרויקט שלו בניו יורק תמורת 45 מיליון דולר. עופר השיב: "אם מישהו מוכן לשלם, סימן שזה המחיר האמיתי של הדירה".

בנוגע לשוק הנדל"ן הישראלי אמר אז: "הכלכלה הישראלית חזקה כיום. יש נהירה של יהודים מחו"ל, שעדיין לא מיצתה את עצמה, וזה מגדיל את הביקושים לדירות. אני מאמין בשוק דירות היוקרה בישראל ובשוק הדירות בכלל". עופר, שהדירה והבית שלו שווים יחד כמעט רבע מיליארד שקל, נתן אז עצה למי שרוצה להצליח בעסקים: "צריך להיוולד להורים שלי".

בסך הכל מחזיקים בני משפחת עופר יחדיו בבתים בשווי של מאות מיליוני דולרים. עידן עופר מחזיק בבית ביישוב היקר בישראל, ארסוף, שעלותו מוערכת ב-40 מיליון דולר. בנוסף הוא רכש פנטהאוס במגדל רוטשילד 1 שעבורו שילם 67 מיליון שקל. במועד שבו ביצע עופר את העסקה, בתחילת 2008, היה הסכום אותו שילם הגבוה ביותר עבור דירה בישראל. הוא מחזיק גם בבית בפאריס. ליאורה עופר, בת דודם של עידן ואייל ובתו של יולי עופר, רכשה גם היא דירה בפרויקט רוטשילד 1 תמורת יותר מ-20 מיליון שקל. היא מתגוררת במשוב בני ציון, לא הרחק מאחיה דורון שמתגורר ביישוב אף הוא. שני האחים שוקלים גם הם לרכוש דירות בפרויקט המוקם על ידי המשפחה בטיילת בתל אביב. סמי עופר מתגורר במגדלי אקירוב בעיר, בדירה שאותה רכש תמורת 10 מיליון דולר לפני כמה שנים מהמיליארדר ברוך איבצ'ר. בנוסף מחזיק סמי בבתים בלונדון, ניו יורק ומונקו. יולי עופר מתגורר כבר שנים רבות בבית ברחוב המסילה בהרצליה ב'.

אגב, ביום שישי האחרון מכרה חברת גינדי 519 דירות בפרויקט אם המושבות בפתח תקוה, רובן לאנשים שלא נולדו להורים של אייל עופר, תמורת 755 מיליון שקל. אילו ויתר על הדירה שרכש, היה יכול עופר לרכוש בפרויקט של גינדי 80 דירות. דוברו של אייל עופר סרב להתייחס לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully