וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי חנויות דיוטי פרי על סף סגירה

זוהר בלומנקרנץ

5.8.2010 / 16:16

רותי כבר לא תקנה בדיוטי? בעלי החנויות "סקאל-שטרן שעונים" ומיכל נגרין הוזמנו לשימוע בטרם סגירה. החנויות נסגרו בתחילת השבוע בשל חשד למכירת מוצרים לקהל הרחב ולא רק לנוסעים שהמריאו לחו"ל

שתי חנויות דיוטי פרי בנתב"ג - "סקאל-שטרן שעונים", המתמחה במכירת שעונים ותכשיטים, וסניף של רשת מיכל נגרין, עומדות בפני אפשרות של סגירה מוחלטת. ל-TheMarker נודע היום (חמישי) כי בעלי שתי רשת החנויות הוזמנו לשימוע בפני רשות המיסים, קודם לקבלת החלטה על שלילת רישיון ההפעלה בנתב"ג.

אתמול בצהריים שבו ונפתחו שתי החנויות מחדש, עד לשימוע שנקבע להתקיים בעוד שבועיים, לאחריה תתקבל ההחלטה בנושא. החנויות נסגרו בתחילת השבוע באופן זמני, בשל חשד למכירת מוצרים לקהל הרחב ולא רק לנוסעים שהמריאו לחו"ל.

פקחי המכס, בראשותו של מנהל מכס נתב"ג, רפי גבאי פשטו על שתי החנויות, וחקרו מנהלים ועובדים בשתי החנויות. הפעילות באה בעקבות בדיקות סמויות שנערכו בחודשים האחרונים ותיעדו את הפעילות לכאורה הבלתי חוקית.

עפ"י החשד, שתי החנויות לא עמדו בתנאי ההפעלה של חנויות הדיוטי פרי בנתב"ג, ומכרו מוצרים גם למי שלא היו ברשותו דרכון וכרטיס עלייה. יצוין כי כבר נסגרה בעבר חנות דיוטי פרי של רשת באג עקב סיבה דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully