וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: הלוואות נוחות לבעלי בתים מובטלים

11.8.2010 / 21:33

ממשל אובמה נלחם בעיקולים ומציע הלוואות בסך מיליארד דולר באפס אחוז ריבית לבעלי הבתים המובטלים. לפי מחקרים, מספר שיא של 269,962 בתים עוקלו בארה"ב ברבעון השני של 2010

ממשל אובמה יציע הלוואות בסך מיליארד דולר ללא ריבית לבעלי בתים מובטלים שאינם מסוגלים לעמוד בתשלומי המשכנתא, במסגרת חבילת סיוע בסך 3 מיליארד דולר שנועדה לסייע לאזורים הסובלים ממצוקה כלכלת בארה"ב.

המשרד האמריקאי לשיכון ופיתוח עירוני (HUD) יעניק במסגרת התוכנית הלוואות של עד 50 אלף דולר ללווים באזורים שנפגעו קשות בעקבות המשבר כדי לסייע להם לעמוד בתשלומי המסים, המשכנתא והביטוח על הבית לתקופה של עד שנתיים. משרד האוצר האמריקאי יציע סיוע נוסף בסך 2 מיליארד דולר במסגרת תוכנית קיימת ללווים ב-17 מדינות.

התוכנית החדשה מגיעה בעקבות עלייה במספר עיקולי הבתים בארה"ב בעקבות שיעור האבטלה הגבוה והעיכוב בהתאוששותו של שוק הדיור. מספר שיא של 269,962 בתים עוקלו בארה"ב ברבעון השני של 2010, לפי נתוניה של חברת המחקר ריאלטי טראק. מספר עיקולי הבתים צפוי לעלות על מיליון השנה, לפי החברה.

התוכנית החדשה של HUD נועדה לסייע לבעלי בתים שחוו ירידה משמעותית ברמת ההכנסה בשל פיטורים, קיצוץ בשעות העבודה או מחלה. על מקבלי הסיוע להיות מובטלים לתקופה של 3 חודשים לפחות ובעלי יכולת סבירה לחזור לשלם את המשכנתא ואת הוצאות הבית האחרות לאחר שנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully