וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: עובדים מעדיפים להתלבש בשמרנות

עידו סולומון

16.8.2010 / 10:45

לפי סקר חדש, 71% מהישראלים חושבים שמנהל רשאי להתנגד ללבוש פרובוקטיבי, חשוף וצמוד של עובדיו. ההפתעה: עיקר התומכים בהגבלות על הלבוש הן נשים

דברה לי לורנזאנה, העובדת לשעבר של סיטי בארה"ב, שטענה כי פוטרה ללא הצדקה בגלל שהתלבשה בסגנון פרובוקטיבי ככל הנראה היתה מתקשה למצוא עבודה בישראל. למעלה מ-71% מהישראלים סבורים כי זכותם של מנהלים במקומות העבודה להתנגד ללבוש פרובוקטיבי של עובדות ואף לאסור עליהן להגיע לעבודה לבושות בגדים חשופים וצמודים, כך עולה מסקר שערכו לאחרונה חברת עתיד השמה וחברת המחקר "אושיק רושינק", באמצעות 503 ראיונות אינטרנטיים.

בקרב הנשים היה רוב גדול יותר (כ-78%) לתמיכה בהגבלות לבוש לעומת הגברים (כ-65%). באופן קצת פחות מפתיע, בני ה-51 ומעלה תמכו יותר בהגבלות (כ-80%) לעומת נשאלים צעירים, אולם גם בקרב בני 18-30 היו להצעה לא מעט תומכים (כ-66%). אנשים נשואים התגלו כיותר נלהבים מהאיסור על בגדים חושפניים וצמודים מאשר הרווקים והגרושים, אולם בהפרשים זעומים.

לדברי משה ויצמן, מנכ"ל עתיד השמה: "העובדה שממצאי הסקר מלמדים כי רוב העובדים בישראל מעוניינים בלבוש שמרני "מחייבת מנהלים להקפיד על לבוש העובדים, זו הציפייה מהם. לראיונות עבודה, רצוי לבוא בלבוש צנוע יותר כדי לשדר התחשבות, רצינות וכבוד כלפי המעמד החשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully