וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקיעים לרב פינטו: "ישראל מתנהלת כמונופול"

נתי טוקר

6.9.2010 / 11:00

הרב פינטו פנה לבכירי אנשי העסקים היהודים וקרא להם להשקיע בישראל. הבכירים השיבו כי הכלכלה הישראלית מתנהלת כמו מונופול והתלוננו כי הישראלים פועלים להשאיר אותם בחוץ

בין אנשים העסקים היהודים שהגיעו ביום רביעי שעבר לבולגריה כדי לעלות על קברו של הרב אליעזר פאפו, בהובלתו של הגורו של האליטה העסקית היהודית, הרב יאשיהו פינטו, היו גם ג'ו שוטנשטיין, בעל השליטה בחברת האופנה אמריקן איגל; רוברט קוק, בעל השליטה בחברת ויקטוריה'ס סיקרט; ואנשי העסקים מארה"ב, חיים רווח וז'ק אביטל. במהלך פגישתם עודד הרב פינטו את אנשי העסקים להשקיע בישראל: "לא יכול להיות שבשולחן הזה יושבים העשירים הכי גדולים בעולם, וכשאני מדבר אתם שצריך להשקיע בישראל הם מושכים בכתף. כלכלת ישראל חייבת להיות לפחות אופציה. אנחנו בנים של עם אחד ויש ערבות של יהודי ליהודי".

רווח, אביטל ושוטנשטיין שטחו בפני הרב את הבעייתיות בהשקעה בישראל. אחד מאנשי העסקים סיפר כי ניסה להשקיע בישראל ונכווה. "הכלכלה הישראלית מתנהלת כמו מונופול לכל דבר, אדם לאדם זאב", אמר. "אבל כשצריך לדחוק את היהודים החדשים שבאים לישראל, אין תרגיל שהם לא עושים כדי להשאיר אותנו בחוץ".

הרב פינטו הורה להם: "שכולם יקבלו על עצמם שבשנה הבאה, לפחות 2.5-3 מיליארד דולר יגיעו מכם לארץ ישראל, ואני אנסה לסייע לכם במצוקות שלכם".

  • עוד באותו נושא:
  • משקיעים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully