וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשתות הסלולר קורסות בעקבות עומסי SMS

אמיר טייג

8.9.2010 / 13:25

ברכות ה"שנה טובה" הובילו לקריסות ברשת פלאפון, שאינה בטוחה מהו גורל המסרונים שנשלחו בשעות הבוקר ולפי מקרי העבר, החברות האחרות מאחוריה. פלאפון: שיבושים נקודתיים

העומסים הם לא רק נחלתם של הנוסעים בכבישים החג הזה. בשעות אלו מורגשים עומסים ברשתות חברות הסלולר בעקבות המסורת הישראלית המודרנית לשלוח שנות טובות באסמסים. רשת פלאפון הייתה הראשונה לקרוס תחת עומס הברכות וכרגע חלק גדול מלקוחותיהם לא מצליח להוציא או לקבל הודעות אסמס.

תופעה זו מאפיינת את חברות הסלולר כולן אך את פלאפון במיוחד מידי ראש השנה ופסח. בשלב זה לא ברור האם ההודעות שנשלחו אך לא הגיעו עדיין ליעדן רק יעוקבו בדרכן או לא יגיעו לשם לגמרי.

מפלאפון נמסר: "עקב ריבוי הודעות חג שנשלחות היום, ייתכנו שיבושים נקודתיים במשלוח הודעות. פלאפון עושה את מרב המאמצים על מנת לאפשר לעם ישראל להמשיך ולשלוח במהרה ברכות שנה טובה .

עוד נמסר כי בשל התקלה ההודעות לא נשלחות כלל, כלומר לא יגיעו ליעדן גם לאחר תיקון התקלה. לקוח המבקש לשלוח הודעה אך לא מקבל את השירות, יקבל הודעת חווי כי לא ניתן להוציא את ההודעה. בחברה מדגישים כי הלקוח לא יחוייב על משלוח הודעות שלא הגיעו ליעדן.

  • עוד באותו נושא:
  • sms

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully