וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים סירבה להכניס אוניית נופש ישראלית

עירית רוזנבלום

8.9.2010 / 19:00

אוניית הנופש מג'יק 1, שהייתה אמורה לקיים את הפלגת הבכורה למצרים ביום ראשון, קיבלה הודעה על סירוב אשרת כניסה למדינה. המסלול תוכנן להחליף את העגינות בטורקיה

חברת יש תיירות, מפעילת אוניית הנופש מג'יק 1, קיבלה ביום רביעי בצהריים משגרירות מצרים בישראל הודעת "סירוב אשרת כניסה" (ויזה) לכלל קבוצת התיירים הישראלים שביקשה להצטרף להפלגת הבכורה, שהיתה אמורה להתקיים ביום ראשון הקרוב.

על המסלול החליטו בחברה כתחליף לעגינה בנמלי טורקיה. מאז ההשתלטות על המשט בסוף חודש מאי וההתראה של המטה ללוחמה בטרור נגד ביקורים בטורקיה, לא חידשו חברות הספנות את העגינות בנמל אלניה.

ההפלגה בת ארבעה הלילות למצרים, היתה אמורה לכלול עגינות באלכסנדריה ובפורט סעיד וסיורים מודרכים אל הפירמידות ואל עתיקות הפרעונים, לצד סיורים בשווקים וביקורים במועדוני לילה. מחירי הכרטיסים עמדו על 350 דולר לאדם.

בחברה הביעו צער רב על החלטת המצרים. לדברי יוסי מואטי, בעלי יש תיירות, "כבר לפני כחודש קיבלנו את כל האישורים לקיום ההפלגה הן מהצד המצרי והן מהצד הישראלי. הקהל הישראלי קיבל בהתלהבות את המיזם החדש וחבל לנו על ההחלטה של המצרים, שהועברה לנו ללא נימוק וללא התנצלות".

עקב הסירוב המצרי תשנה המג'יק 1 את מסלול הפלגותיה בשבוע הבא ותפליג ליעדיה הקבועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully