וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורן באפט ממליץ להשקיע בכלכלת סין

30.9.2010 / 18:01

"גם תלמיד כיתה ג' מבין שכדאי להשקיע בסין", אמר המיליארדר באפט בעת ביקור במדינה לצידו של ביל גייטס. "כלכלת סין רק תלך ותגדל - יש כאן הזדמנויות גדולות להשקעה". הביקור נועד בין היתר לעודד בעלי עסקים לפילנתרופיה

המשקיע המיליארדר וורן באפט אמר כי הוא צופה הזדמנויות השקעה גדולות בסין - דבר אשר הופך את השוק בעל הצמיחה המהירה ביותר בעולם למקום הגיוני להשקיע בו, כך דיווחה בלומברג.

"כמעט כל אחד, אפילו תלמיד כיתה ג' באמריקה, יכול לראות שכלכלת סין משגשגת", אמר באפט בתדרוך לעיתנאים בעיר צ'אנגשה הסינית, והוסיף: "השינוי שנעשה בכלכלת סין אינו דומה לשום דבר אחר שראינו בהיסטוריה".

באפט בן ה-80 מתמקד בהשקעות מחוץ לארה"ב לאחר שמוקדם יותר השנה רכש את חברת הרכבות ברינגטון נורתרן סנטה פה בעבור 27 מיליארד דולר - העסקה הגדולה שביצע מימיו. באפט ביקר ביחד עם סגן יו"ר ברקשייר התאוויי, צ'רלס מונגר, במתקני יצרנית המכוניות הסינית BYD - בבעלות חלקית של ברקשייר התאוויי. בנוסף, באפט נפגש עם מובילי חברות מקומיים בסין ביחד עם ביל גייטס כדי לעודד פילנתרופיה.

"סין היא כלכלה גדולה מאד, והיא רק תלך ותגדל", אמר באפט, והוסיף: "משמעות הדבר היא שיש כאן הזדמנויות גדולות להשקעה - הזדמנויות שברקשייר התאוויי מחפשת. אנחנו צריכים לתת לסכומים גדולים של כסף לעבוד עבורנו - סין היא המקום ההגיוני לעשות זאת", אמר באפט.

הרכישה הגדולה האחרונה של באפט מחוץ לארה"ב היתה של חברת ישקר הישראלית. באפט שילם 4 מיליארד דולר ברכישת 80% מישכאר בשנת 2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully