וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דהן לעובדי קומברס: "יהיו השבוע רגעים קשים"

ניר צליק

6.10.2010 / 9:00

החחשות מפיטורים בקומברס קרובים מתמיד: מנכ"ל החברה אנדרה דהן שלח מכתב לעובדים בו כתב: "כשאנו מסתכלים על השבוע הקרב, יהיו רגעים קשים שבהם ניפרד מחלק מעמיתינו"

על רקע פרסום הדו"חות הכספיים והפיטורים הצפויים בקומברס שלח אנדרה דהן המנכ"ל מכתב לעובדי החברה. בימים הקרובים צפויה קומברס לפטר 400-450 עובדים - מספר גבוה מעט מההערכות מוקדמות, שבהן דובר על פיטורי 350-400 עובדים - מחציתם בישראל.

"כשאנו מסתכלים על השבוע הקרב, יהיו רגעים קשים שבהם ניפרד מחלק מעמיתינו", כותב דהן לעובדים. "אלה אמצעים קשים אך הכרחיים, כדי להתאים את גודל החברה ולנוע לעבר תזרים מזומנים חיובי שיספיק כדי לאפשר את היכולת בהזדמנויות עסקיות אטרקטיוויות.

"אני מבקש מכולכם להתייחס למי שיושפעו מפעולות אלה ברמה הגבוהה ביותר של רגישות וחמלה, ובאותו זמן, להישאר ממוקדים באחריות שלכם ובצרכים של הלקוחות כדי שנוכל לפעול בחיוניות ושהחברה תצליח. במקביל, אנחנו מתקדמים ביוזמה לשינוי המבנה העסקי, שנועדה לשפר את הביצועים העסקיים, התפוקה והיעילות התפעולית".

בהקשר לדיווח כותב דהן: "הגשת הדו"חות מייצגת את הצעד המאתגר ביותר לקראת הגשת דו"חות עדכניים, מאחר שהיא מכסה את השנים המוקדמות שבהן הדו"חות היו פתוחים, שדרשו מאמץ משמעותי כדי לטפל בחולשה באמצעי השליטה הפנימיים ובשליטה בתהליכים. על אף שעשינו התקדמות משמעותית והאתגרים הגדולים מאחורינו, עדיין יש עבודה לעשות כדי להשלים את הדיווח על כל השנים, הכוללת את החשבונאות של שנה נוספת והגשת דו"חות רבעוניים נוספים". קומברס עדיין לא הגישה את הדו"חות ל-2009 ולחלק מ-2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully