וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרה תוכנית פינוי בינוי בנווה שאנן בחיפה

שלומית צור

12.10.2010 / 9:20

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה במחוז חיה אישרה תוכנית בשכונת נווה שאנן בחיפה, לפיה יוקמו עשרה בניינים הכוללים 370 דירות במקום שבעה בנייני רכבת הנמצאים במקום

ועדת המשנה להתנגדויות של הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מחוז חיפה, אישרה תוכנית להתחדשות עירונית בשכונת נווה שאנן בחיפה, תוך קבלת חלק מההתנגדויות.

התוכנית חלה על שטח של כ-33.52 דונם, ברחוב כצנלסון מערבית לכיכר זיו, במרכז שכונת נווה שאנן. על פי התוכנית, ייהרסו שבעה בנייני רכבת בני שלוש קומות הכוללים 126 דירות קטנות במצב פיסי ירוד, ובמקומם יוקמו עשרה בניינים חדשים הכוללים 370 דירות בשטח ממוצע של כ-120 מ"ר, שטחי ציבור וחניון תת-קרקעי.

בעיריית חיפה מסרו כי מדובר במתחם התחדשות ראשון המקודם ביוזמת בעלי הנכסים במקום, שפנו לעירייה בבקשה כי תפעל להכללת המתחם בותכנית הממשלתית להתחדשות עירונית. עוד הסבירו כי מרבית הדירות במתחם קטנות בשטח של כ-55 מ"ר ומתגוררים בהן סטודנטים, וכי המבנים הישנים אינם עומדים בתקן רעידות אדמה.

בוועדה המחוזית ציינו כי לתוכנית תרומה ציבורית ניכרת במניעת הידרדרות דמוגרפית ופיסית של השכונה. יוזמת התוכנית היא עיריית חיפה ועורך התוכנית הוא אדריכל עוזי גורדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully