וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי הבינלאומי: נשבש את השירות ללקוחות

חיים ביאור

12.10.2010 / 14:45

המו"מ בבנק הבינלאומי התפוצץ וכעת נערכים עובדיו לנקיטת "צעדים כואבים" מצידם, שיימשכו ללא הגבלת זמן ושישבשו את השירות ללקוחות

המשא ומתן בין ועדי העובדים של הבנק הבינלאומי והנהלת הבנק נקלע למבוי סתום. בעקבות זאת, יתכנס מחר ועד הפקידים, בראשות חנוך ליבנה, כדי להחליט על "צעדים כואבים" נגד ההנהלה, שיימשכו ללא הגבלת זמן וישבשו את השירות ללקוחות. הוועד לא הבהיר אם מדובר בשביתה כללית בבנק או בצעדים אחרים שיינקטו.

אמש התקיימה פגישת משא ומתן במשרדו של יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, עו"ד אבי ניסנקורן, בהשתתפות מנכ"ל הבינלאומי סמדר ברבר-צדיק ווועדי הפקידים והמנהלים ומורשי החתימה בבנק. אולם, הפגישה התפזרה לאחר כמה דקות בלבד.

לטענת הוועדים, ניסנקורן החליט לנעול את הישיבה לאחר שהגיע למסקנה כי ברבר-צדיק וסמנכ"ל משאבים בבנק, יוסי לוי, אינם מוסמכים להתקדם במו"מ, מכיוון שאין להם מנדט מהבעלים, צדיק בינו, להגיע לסיכומים קונקרטיים בנושאים כספיים.

בהנהלת הבינלאומי מכחישים את הטענה כי לחברי ההנהלה אין מנדט להגיע לסיכומים עם הוועדים. גורמים בהנהלה מסרו, כי המחלוקת העיקרית בין הצדדים היא גובה הבונוס לעובדים וגובה המפרעה שיקבלו העובדים על חשבון הבונוס, בתום השביתה.

באיגרת ששיגר אתמול ליבנה לעובדי הבנק הבינלאומי הוא טוען כי הנהלת הבנק "מדברת ומדברת ואינה אומרת דבר". עוד הוא טוען, כי הנהלת הבנק רוצה להצניח עובדים חיצוניים לתפקידים שונים ובמקום לקדם עובדים מתוך הבנק. "ההנהלה מנסה לתקוע טריז בין ועד המנהלים ומורשי החתימה לבין ועד הפקידים, לשנות את ההסכם ההצמדה הקיים בינינו לבין עובדי בנק לאומי ושנשמור על שקט תעשייתי ארוך נגן, בלי לתת אפשרות לנציגות העובדים לצייץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully