וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחר: שביתה בבנק הבינלאומי למעט סניפי צפון הארץ

חן הלפרן

13.10.2010 / 14:13

המו”מ בין עובדי הבנק הבינלאומי להנהלה שוב עלה על שרטון וכל סניפי הבנק, למעט סניפי הצפון, יישארו מחר סגורים. יו”ר ארגון העובדים בבנק: ”צדיק בינו עסוק במשחקי כבוד”

ארגון העובדים של הבנק הבינלאומי הודיע היום (רביעי) כי כל פעילות הבנק תושבת מחר, למעט פעילותם של סניפי הצפון ששבתו בשבוע שעבר. בשלב זה מדובר בהשבתה של יום אחד וביום שישי צפויה פעילות הבנק לשוב לסדרה. מהארגון נמסר כי במוצאי שבת יחליטו הצעדים על המשך הצעדים.

השבתת פעילות הבנק היא תוצאה של התפוצצות המו"מ בין עובדי הבנק להנהלתו. מוועד עובדי הבנק נמסר, כי ביום שישי יעבוד הבנק כרגיל מאחר ורק כ-20 סניפים נפתחים ביום זה ומרבית מחלקות ההנהלה המרכזית סגורות.

השבוע נערכו שתי ישיבות מו"מ אצל יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, עו"ד אבי ניסנקורן. בשתי הישיבות לא חלה כל התקדמות ולמעשה מתוך כל הנושאים שבסכסוך, לא נפתר אף לא נושא אחד.

בארגון העובדים מסרו כי "נציגי הנהלת הבנק, לרבות המנכ"לית, באים לישיבות המשא ומתן ללא סמכות וללא מנדט לקבל החלטות". יו"ר ארגון עובדי הבנק הבינלאומי, חנוך ליבנה אמר כי "אנחנו נמצאים באותה נקודה כבר למעלה משנה. צדיק בינו לא 'משחרר חבל' לנציגי ההנהלה לפתור את הבעיות. בעל הבית עסוק במשחקי כבוד ולא מעניינים אותו העובדים או עתיד הבנק."

כזכור, סכסוך העבודה בבנק פרץ עקב טענות על לחץ בלתי סביר שמופעל על עובדי הבנק בנושאים השונים. חנוך ליבנה, יו"ר ארגון עובדי הבנק הבינלאומי: "אנחנו נמצאים באותה נקודה כבר למעלה משנה. צדיק בינו לא "משחרר חבל" לנציגי ההנהלה לפתור את הבעיות. בעל הבית עסוק במשחקי כבוד ולא מעניינים אותו העובדים או עתיד הבנק."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully