וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקרתם בכספומט? שביתה בבינלאומי

חן הלפרן

20.10.2010 / 6:28

כל סניפי הבנק הבינלאומי ובנק פאג"י יישארו היום סגורים לקהל בעקבות שביתת עובדי הבנק, המוחים על תנאי העסקתם. פעולות בהולות ניתן לעשות דרך מוקד שירות לקוחות שהוקם במיוחד לאור המצב

עובדי הבנק הבינלאומי שובתים היום (רביעי) מעבודתם ובכל סניפי הבנק הבינלאומי ובנק פאג"'י וברחבי הארץ לא תתקיים קבלת קהל. כזכור, לפני כחודשיים יצאו עובדי הבנק לשבית הבת 14 ימים, אחת השביתות הארוכות בתולדות המערכת הבנקאית בישראל, ולאחרונה יצאו במספר שביתות מקומיות בנות יום, זאת בעקבות סכסוך מול הנהלת הבנק.

ההחלטה על השבתת הפעילות התקבלה נוכח "מבוי סתום", לדברי ועד העובדים, במשא ומתן. אמש התקיימה פגישה בין הצדדים, אולם בתומה לא התקבלה הסכמה על צעדים כלשהם.

עם זאת, למרות שלא תנתן קבלת קהל בסניפים, יוכלו לקוחות הבנק לבצע פעולות בהולות בעזרת מוקד שירות לקוחות אשר יכול לתת מענה גם לפניות דחופות בתחום סחר חוץ, חדרי עסקאות, משכנתאות, הלוואות, פיקדונות, מט"ח ניירות ערך ועוד. גם מערכת המחשב של הבנק תפעל כרגיל ותאפשר ללקוחות לבצע פעולות שונות באמצעות אתר האינטרנט, אך הכספומטים לא יעבדו ולא יהיה ניתן למשוך כסף.

בין הנושאים הנתונים למחלוקת, טוענים עובדי הבנק על שימוש במדיניות תגמולים מעוותת, הפרות סדרתיות של הסכמים, ניסיונות לפגוע בעבודה המאורגנת, וכן כי ההנהלה לוחצת באופן לא סביר בכל הקשור לשיווק. "חשוב לציין, איננו נגד פעולות שיווק", כתב ליבנה, "אולם לא בדרך של טרור שיווקי המופנה כנגד העובדים". בסיום החוזר קרא ליבנה להנהלת הבנק ולבעליו "להתעשת ולהכנס למשא ומתן רציני על מנת למנוע נזקים לבנק וללקוחותיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully