וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ביום ראשון: סניפי הבינלאומי סגורים

חן הלפרן

22.10.2010 / 10:30

עובדי הבנק הבינלאומי ובנק פאג"י ימשיכו לשבות גם בתחילת השבוע לאחר שגם אמש לא הביאו השיחות עם ההנהלה להתקדמות משמעותית. בראשון ייכנסו הצדדים למו"מ אינטנסיבי

השביתה בבנק הבינלאומי ובנק פאג"י תימשך גם ביום ראשון, כך נמסר הבוקר (שישי) מארגון עובדי הבנק. העובדים, המוחים על תנאי העסקתם, ניהלו אמש ישיבת מו"מ במשרדי הסתדרות העובדים עם נציגי הנהלת הבנק, בנוכחות יו"ר האגף לאיגוד מקצועי, אבי ניסנקורן ויו"ר חטיבת עובדי הבנקים בהסתדרות, ציון שמע.

לדברי ארגון העובדים, בישיבה נידונו נושאים ארגוניים, בהם השיווק האגרסיבי לו נדרשים העובדים, עומס העבודה בסניפים, שבירת השביתה על ידי ההנהלה ודרישותיה, ואף סוכם מעבר לשיחות אינטנסיביות בין הצדדים ביום ראשון, אולם לא הושגה הסכמה ממשית.עקב כך, עובדי הבנק ימשיכו להישאר בביתם וביום ראשון, החל משעות הבוקר עתידות להתחדש השיחות לאורך כל היום, כשבערב צפויים להשתתף במו"מ נציגי ההסתדרות.

בעקבות השביתה יישארו, כאמור, סניפי הבנק הבנילאומי ובנק פאג"י סגורים לקבלת קהל וכסף חדש לא יוכנס לכספומטים, כך שככל הנראה לא ניתן יהיה למשיך מזומן מסניפי הבנק. מהנהלת הבנק ביקשו לציין כי עקב המצב הוקם מוקד שירות לקוחות אשר יוכל לתת מענה גם לפניות דחופות בתחום סחר חוץ, חדרי עסקאות, משכנתאות, הלוואות, פיקדונות, מט"ח ניירות ערך ועוד. גם מערכת המחשב של הבנק תפעל כרגיל ותאפשר ללקוחות לבצע פעולות שונות באמצעות אתר האינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully