וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר וסלקום: לא נגבה קנסות יציאה מלקוחות

הכרעת ועדת הכלכלה לאשר את הרפורמה בענף הסלולר וצמצום קנסות היציאה, הובילה את פרטנר וסלקום לוותר על הקנסות ולחדול מתוכניות התחייבות ללקוחות

חברת פרטנר הודיעה אחר הצהריים (רביעי) כי לא תגבה קנסות יציאה מלקוחותיה ולא תציע תוכניות בהתחייבות החל מינואר 2011, כחלק מתמיכתה בהחלטת ועדת הכלכלה כי קנסות היציאה מחברות הסלולר יצומצמו.

לאחר הודעת פרטנר הצטרפו גם שתי החברות הסלולריות האחרות, פלאפון וסלקום, למגמה. פלאפון הודיעה כי היא שוקלת לבצע מהלך דומה ב-2011. סלקום הודיעה כי החל מינואר 2011 גם אצלה לא יהיו תוכניות בהתחייבות.

מפרטנר נמסר כי "לא ייגבו קנסות יציאה, לרבות אלה המתאפשרים בהצעת חוק ההסדרים שאושרה בידי ועדת הכלכלה בגובה של 8% מהחשבון החודשי הממוצע ללקוח". מנכ"ל פרטנר, יעקב גלברד הדגיש כי "פרטנר בעד תחרות חופשית המאפשרת ללקוחות בחירה חופשית ותחרות הוגנת על לב הלקוח באמצעות שירות איכותי, מותג חזק וטכנולוגיה מתקדמת".

מוקדם יותר אישרה ועדת הכלכלה את הצעתן של שר התקשורת משה כחלון להפחית את קנסות היציאה בחברות הסלולר. לפי ההצעה, הקנסות יופחתו עוד מעבר להצעה המקורית של משרד האוצר, כך שקנס היציאה יעמוד על מקסימום 8% מחשבונית הסלולר הממוצעת של לקוח (במקור 10%), כפול מספר החודשים שנותרו לתקופת ההתחייבות.

מסלקום נמסר בתגובה כי "סלקום כחברה המובילה בשוק הסלולר לא האמינה בעבר ואינה מאמינה גם היום בצורך לקשור הלקוחות שכן תמיד הייתה לנו אלטרנטיבה עם וללא התחייבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully