וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום: רוב מכשירי הסלולר שבו לפעול כסדרם

לאחר 12 שעות שבהן נותרו כ-3.5 מיליוני לקוחות ללא טלפון סלולרי פעיל, הודיעה חברת הסלולר כי רוב צרכניה "לא חווים תקלה". עם זאת, בחברה סירבו להתחייב שהתקלה טופלה לחלוטין

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: דורון שטיין)

בתום יום של תקלות, ניתוקים וחוסר ודאות, הודיעה אמש (רביעי) חברת "סלקום", כי רוב המכשירים שברשות לקוחותיה שבו לפעול כסדרם. מהחברה נמסר כי "החל מהשעה 21:32 הרוב המוחלט של הלקוחות לא חווים תקלה. יחד עם זאת, אנחנו לא יכולים לבוא ולומר בוודאות שהתקלה מאחורינו. אנחנו ממשיכים לעבוד בנוהל חירום לפחות ב-24 שעות הקרובות, שבהן נעקוב אחר התנהגות הרשת ולתחקר את האירוע".

מוקדם יותר אמר מנכ"ל סלקום עמוס שפירא, כי הוא אינו יכול לפסול את האפשרות שהתקלה הנרחבת שאירעה ברשת החברה היא תוצאה של חבלה. "אנחנו לא מוציאים מכלל אפשרות שמדובר בחבלה. זה ייבדק", אמר שפירא בראיון לערוץ 10. עם זאת, ציין כי הוא אינו יודע בוודאות מה מקור התקלה. "עכשיו אנחנו מבינים יותר מלפני כמה שעות, אבל לא אומר ללקוחותיי מה קרה לפני שאהיה בטוח", אמר.

מנכ"ל סלקום נמנע מלהתחייב על מועד תיקון התקלה. "בשעה זו כמות הלקוחות שלא יכולים לקבל שירות קטנה יותר, אך לא נעזוב את בית סלקום עד שאחרון הלקוחות יקבל שירות", אמר שפירא והוסיף: "לאחר התיקון נדון בסוגיית פיצוי הלקוחות. כרגע אנחנו עוסקים רק בתיקון התקלה. זה מה שמעניין את הלקוחות שלנו".

החל משעות הבוקר אתמול דיווחו לקוחות סלקום באזור המרכז כי הם מתקשים בקבלה והוצאה של שיחות טלפון . אנשים המתקשרים למספרי סלקום דיווחו על קבלת צליל תפוס. לקוחות סיפרו גם על קשיים בקבלה ושליחה של הודעות טקסט.

עדכון ראשון: 1.12.2010, 20:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully