וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר אטיאס: בסוף יהיו עצומות נגד דיור יהודים באירופה

אתי אפללו

16.12.2010 / 14:20

במהלך הודעתם של שרי האוצר והשיכון על צעדי המיסוי החדשים, התייחסו השניים גם למכתב הרבנים הקורא שלא למכורת דירות לערבים. אטיאס: בסוף נמצא עצומות נגד דיור ליהודים באירופה

הצעדים שעשו היום שר האוצר, יובל שטייניץ (ליכוד), ושר השיכון, אריאל אטיאס (ש"ס), נועדו לעודד אזרחים שבבעלותם דירות להשקעה למכור אותם לזוגות צעירים. אולם האם לדעתם ראוי שדירות אלו ימכרו לערבים? השאלה נשאלת על רקע מכתב הרבנים שפורסם בתחילת החודש ועליו חתמו עשרות רבנים, והוא אוסר על מכירת והשכרת דירות לערבים. המכתב עורר סערה גדולה בקרב הציבור. אטיאס הבהיר בתשובה לשאלת TheMarker כי במכרזים שעורכת המדינה הם כמובן לא מפלים בין אזרחים לאזרחים, ולכולם הזדמנות שווה להתמודד במכרזים.

לגבי אנשים פרטיים שמוכרים דירות שבבעלותם, ציין אטיאס כי "הרב עובדיה יוסף התבטא בעניין מכתב הרבנים ולא חתם עליו. בסוף נמצא את עצמנו מתמודדים עם מצב שבו בפריז ובלונדון יהיו עצומות שקוראות לא להשכיר או למכור דירות ליהודים. כל מילה נוספת מיותרת בעניין זה".

שר האוצר שטייניץ היה נחרץ יותר: "בוודאי שיש למכור דירות לערבים. אני מסכים עם דעתו של הרב יוסף בעניין זה. לא קורה הרבה שאני מסכים לדעותיו של הרב יוסף, אבל הפעם כן".

סגן שר האוצר יצחק כהן (ש"ס) הדגיש כי "עמדתו של הרב יוסף מסכמת מבחינתנו את הנושא". הוא הוסיף כי גם אם נדמה שלעצומה הרבה תהודה, היא לא פופולארית, ולא מצוייה במחוזותינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully