וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לופטנזה מעלה את מחירי הטיסות לישראל

זוהר בלומנקרנץ

18.1.2011 / 17:06

מחירי הדלק הובילו גם את חברת התעופה הגרמנית לייקר את כרטיסי הטיסה מישראל ואליה בסכום הנע בין 4 דולר ל-24 דולר. "ההתייקרות מגיעה מהתייקרות הדלק הסילוני בעולם"

חברת התעופה לופטהנזה הגרמנית הודיעה היום (ג') על ייקור שבין 4 דולר ל-24 דולר של היטל הדלק, המהווה חלק ממחיר הכרטיס, בטיסות מישראל ואליה (הלוך ושוב).

לדברי דובר החברה בישראל, טל מושכל, ההתייקרות תיכנס לתוקפה ב-25 לינואר והיא נובעת "מהתייקרות הדלק הסילוני בעולם". לדבריו, "לופטהנזה תאפשר לנוסעים אשר כרטיסיהם יונפקו לפני ה-25 בינואר, להינות מגובה היטל הדלק הנוכחי".

על פי לוח המחירים החדש, בטיסות בין נתב"ג לפרנקפורט או מינכן יעמוד התעריף על 68 דולר, הלוך ושוב; בטיסות מנתב"ג לצפון אמריקה או הודו יעמוד התעריף על 278 דולר, הלוך ושוב; בטיסות מנתב"ג לאסיה, מערב ודרום אפריקה או דרום אמריקה, יעמוד התעריף על 298 דולר, הלוך ושוב; ואילו בטיסות הפנים יבשתיות באירופה יעמוד התעריף על 34 דולר, לכל כיוון.

יצויין, כי לבד מחברת אל על - שייקרה את היטל הדלק, המהווה מרכיב במחיר כרטיסי הטיסה, בשיעורים שבין 32-16 דולר, בהתאם ליעדי הטיסות מישראל וממנה - ייקרו עוד את היטל הדלק על כרטיסי טיסה לחו"ל חברות התעופה האמריקאיות אשר פועלות בישראל כמו: קונטיננטל איירליינס, דלתא איירלינס ויו.אס אייר - בסך 16 דולר, מישראל לארה"ב וממנה, זאת עקב העלייה במחיר הדלק הסילוני בשוק העולמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully