וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי רוצה להיות אופטיקאי מדופלם?

המשקפיים זוכות לכבוד: רשת "אופטיקנה" פותחת בפתח תקווה מכללה ראשונה מסוגה בארץ ללימודי אופטיקה ואקוסטיקה להכשרת מנהלי חנויות המשקפיים של השנים הבאות

רשת האופטיקה "אופטיקנה" הודיעה הבוקר (ראשון) על הקמת מכללה ראשונה מסוגה בישראל להכשרת אופטיקאים ואקוסטיקאים. המכללה, שתפעל בקריית מטלון בפתח תקווה, תוקם בהשקעה של כ-2 מיליון שקל והיא צפויה לפתוח שעריה לתלמידים כבר במרץ השנה.

במסלול האופטיקה ילמדו הסטודנטים, בין השאר, לנהל חנות אופטיקה, להפעיל מערך שיווקי ומכירתי וכן לימודים עיוניים שכוללים תחומים כמו עדשות אופטלמיות, פיזיולוגיה והאנטומיה של העין. לבוגרי המסלול תוענק תעודת אופטיקאי מס' 2 המוכרת על ידי משרד התמ"ת.

כמו כן, במסלול לימודי האקוסטיקאים, הנמצא כחלק מתוכנית OJT של משרד התמ"ת, יעברו מובטלים אקדמיים הסבה מקצועית לתפקיד החדש.

שרית רסין, מבעלי אופטיקנה, אמרה בעקבות ההודעה כי "המכללה נועדה לענות על המחסור הגובר והולך באנשי מקצוע איכותיים לענפי האופטיקה והאקוסטיקה בישראל. בזכות הניסיון והוותק של 'אופטיקנה' בשני התחומים כאחד הצלחנו לרתום לסגל המרצים של המכללה את אנשי המקצוע הטובים ביותר בארץ, שיוכלו להכשיר את הדור הבא של האופטיקאים והאקוסטיקאים בישראל. 'אופטיקנה' תהיה הראשונה לקלוט לשורותיה את הבוגרים המצטיינים בשני המסלולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully