וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצוי של בזק: שבוע שיחות חינם לסלולר

בשל התקלה הנרחבת אתמול, הודיעה חברת בזק על פיצוי יוצא דופן, במסגרתו יקבלו כל לקוחות החברה שבוע שיחות חינם לטלפונים הסלולרים שיוגבל ל-1,000 דקות שיחה

בעקבות התקלה הארצית שהתרחשה אתמול ברשת הטלפוניה של חברת בזק, הודיעה היום (רביעי) החברה על הענקת הטבה מיוחדת ללקוחותיה, במסגרתה תעניק בזק לכלל הלקוחות שיחות בחינם במשך שבוע לכל רשתות הסלולר מהטלפון הקווי.

לפי הודעת החברה, ניתן יהיה לנצל את ההטבה החל מיום ראשון הקרוב, ה-30 לינואר, ועד למוצאי שבת ה-5 לפברואר. עוד הוסיפו בחברה כי אין צורך בהרשמה לקבלת ההטבה, וכי היא מופעלת באופן אוטומטי לכלל מנויי בזק. עם זאת, צוין כי למניעת שימוש לרעה בהטבה, היא מוגבלת עד לאלף דקות לקו.

כזכור, במהלך שעות הבוקר אתמול מחצית מלקוחות החברה, כמיליון בני אדם, לא יכלו להוציא או לקבל שיחות לטלפון הקווי עקב תקלה חריגה ברשת ה-NGN של בזק. מנכ"ל בזק אבי גבאי, מסר כי "ב-24 השעות האחרונות מאז סיום התקלה, עסקנו בעיקר בתחקור וייזום פעולות למניעת תקלות ברשת, אך כיוון שמדובר בתקלה ארצית מאד חריגה, החלטנו גם להעניק הטבה משמעותית לכלל לקוחותינו".

עוד הוסיפה החברה ומסרה: "אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה, ומבטיחים שאנו עושים, ונמשיך לעשות, כל שניתן כדי לשמור על האיכות והאמינות של הרשת שלנו, ונפיק את כל המסקנות הנדרשות מהאירוע אתמול".

הפיצוי של החברה הינו חריג יחסית בנוף הפיצויים במקרים דומים, מאחר ולרוב משתמשות החברות בפיצוי רטרואקטיבי, שיימנע ניצול לרעה. כך למשל, בסיום התקלה הנרחבת של חברת סלקום לפני כחודשיים, בה נותקו לקוחות החברה מטלפון הסלולרי למשך כחצי יום, הודיעה החברה כי תפצה את לקוחותיה בשבוע שיחות ושליחת מסרונים חינם, על השבוע שקדם לתקלה.

  • עוד באותו נושא:
  • בזק
  • פיצוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully