וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט פותחת השבוע ביציבות, טבע מתאוששת

נמרוד הלפרן

25.4.2011 / 17:24

על רקע המשך עונת הדו"חות, ולקראת ההחלטה על שיעור הריבית, בוול סטריט נפתח השבוע ביציבות. דאו ג'ונס נסוג משיא של כמעט 3 שנים; צורן תפרסם היום דו"חות

בורסות וול סטריט, אשר השלימו בשבוע שעבר עלייה שבועית ראשונה זה שלושה שבועות, נסחרות ביציבות ביום המסחר הראשון של השבוע על רקע המשך עונת הדו"חות הרבעוניים ולקראת החלטת הריבית השבוע בארה"ב.

מדד דאו ג'ונס, אשר נסגר לפני סוף השבוע הארוך של חג הפסחא ברמתו הגבוהה ביותר מאז יוני 2008, נסוג ב-0.1%, מדד S&P 500, אשר עלה בשבוע שעבר ב-1.2% - שבוע חיובי ראשון זה שלושה שבועות - מאבד 0.1%; מדד נאסד"ק מטפס ב-0.1%. שוק האג"ח הממשלתיות האמריקאיות נסחר בעליות, והתשואה על האג"ח ל-10 שנים יורדת ב-0.02% לרמה של 3.38%.

הבנק הפדרלי צפוי בישיבתו ביום רביעי להותיר את הריבית בארה"ב ללא שינוי לטווח של 0%-0.25%, לפי תחזית הכלכלנים של בלומברג. התוצר המקומי הגולמי (GDP) של ארה"ב צמח ברבעון הראשון של השנה בקצב שנתי של 1.9% לעומת צמיחה של 3.1% ברבעון הרביעי של שנת 2010, לפי תחזיות הכלכלנים של בלומברג לקראת פרסום נתוני התמ"ג על ידי משרד המסחר האמריקאי ביום חמישי.

השבוע תימשך עונת הדו"חות הכספיים בוול סטריט, ושלל חברות צפויות לדווח על תוצאותיהן לרבעון הראשון. היום יתפרסמו את תוצאותיהן חברת נטפליקס וחברת צורן הישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully