וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל מחיר הדלק: שיירת מחאה תגיע לבתי הזיקוק

העלייה של מחיר הדלק לא עברה בהתעלמות מוחלטת: קבוצת אזרחים יצאה בשיירת מכוניות מהמרכז לעבר בתי הזיקוק כדי למחות כנגד המחיר הגבוה. "לא נחכה עד שליטר בנזין יגיע ל-10 שקלים"

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי; עריכה: גדי וינסטוק)

בשל העלייה במחיר הדלק, שעולה החל מהיום (ראשון) למחיר שיא של 7.62 שקלים לליטר בשירות עצמי, החליטה קבוצת אזרחים שמאסה בעליות המחירים האחרונות לצאת בשיירת מכוניות כצעד מחאתי. השיירה, שיצאה בשעות הבוקר מצומת גלילות שבמרכז הארץ, עשתה את דרכה באיטיות לעבר בתי הזיקוק בחיפה במטרה למחות על המחירים הגבוהים שלטענתם, יש ביכולת הממשלה להוריד.

"אם לא נצא עכשיו אל לנו להתפלא אם מחירו של ליטר דלק יגיע בקרוב למעל ל- 10 ש"ח, ובעקבותיו יבוא צונאמי של עליות מחירים של מוצרי צריכה. לא נחכה לכך ונצא למחות כשיהיה מאוחר מדי", אמר הבוקר מוביל מטה המאבק האזרחי, זאב גראואר, לפני יציאת שיירת המכוניות. "בתי הזיקוק הינו המקום הכי סימבולי להגיע אליו כיעד לשיירת מחאה על מחירי הדלק, משם יוצא הדלק אל תחנות התידלוק ומהן אלינו הצרכנים", אמר.

מהמשטרה נמסר כי במהלך פעולות המחאה, נעצר גראואר בחשד שניסה לחסום את כביש 4 בסמוך לבתי הזיקוק."הנהג היה חלק משיירת מכוניות שנסעו לאט כמחאה על התייקרות מחירי הדלק" נאמר בהודעת המשטרה. עוד נטען כי מדובר בשיירת מחאה שלא תואמה עם המשטרה, ולפיכך לא קיבלה את אישורה. מפקד תחנת זבולון, בני אבליה, מסר לוואלה! חדשות כי גראואר, שנחקר בחשד לאי ציות להוראות שוטרים וכן הכשלת שוטרים ישוחרר בתום חקירתו.

לדברי חברי המאבק, מחיר הדלק נובע מהמיסוי הכבד המהווה יותר ממחצית מחירו של הדלק. "כשמחיר הדלק עולה ומאמיר וממשלת ישראל טוענת שמחירה של חבית נפט בעולם עולה היא משקרת. ממשלת ישראל נוהגת עם אזרחיה בחוסר שקיפות", אמרו החברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully