וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט נחתם בירידות בהובלת מגזר הסחורות

יעל פטר

4.5.2011 / 0:01

ביום המסחר השני מאז חיסול בן לאדן, הוביל מגזר הסחורות וול סטריט לעליות. מדד הדאו ג'ונס ירד לרמה של 12,804 נקודות, מדד נאסד"ק נחלש ב-0.7% ומדד S&P500 נסוג ב-0.4%

יום המסחר השני בשבוע בבורסות וול סטריט נחתם בירידות שערים בהובלת מגזר הסחורות. מדד הדאו ג'ונס ירד קלות לרמה של 12,804 נקודות, מדד נאסד"ק נחלש ב-0.7% לרמה של 2,841 נקודות ומדד S&P500 נסוג ב-0.4% לרמה של 1,356 נקודות.

מותו של אוסמה בן לאדן צפוי להיות אירוע חיובי לבורסות העולם, כך מעריכים אנליסטים, יום לאחר שנשיא ארה"ב ברק אובמה הודיע על חיסול מנהיג אל קעדה. החיסול צפוי למשוך יותר משקיעים לשוקי המניות בחודשים הקרובים, אמר לבלומברג תומס ג'יי לי, אסטרטג מניות ראשי בג'יי פי מורגן צ'ייס בניו יורק. אף שהחיסול הפך את בן לאדן לקדוש בעיני הטרוריסטים, הוא יעודד את הסוחרים למכור סחורות ולקנות מניות, אמר ג'ים אוניל, יו"ר גולדמן סאקס אסט מנג'מנט בלונדון.

בגזרת המקרו, מדד הזמנות בתי החרושת בארה"ב שפורסם היום הצביע על עלייה של 3%, וזאת לעומת תחזיות אנליסטים שהגיעו ל-2%. בהמשך היום צפויים להגיע נתונים בנוגע למכירות כלי רכב (משאיות ומכוניות), הנתונים יתפרסמו בין 18:00 ל-21:00.

ועוד בגזרת המקרו, התפרסמו היום נתוני מכירות של כלי רכב. ענקית הרכב האמריקאית ג'נרל מוטורס (GM) דיווחה היום על עלייה חדה מהצפוי של 26% במכירותיה בארה"ב בחודש אפריל, מעל תחזיות האנליסטים, בעוד שמכירותיהן של פורד, ניסאן וטויוטה היו נמוכות מהצפוי.

הבנקים בארה"ב הקלו את תנאי הענקת האשראי ברבעון הראשון על רקע הערכות כי צפוי שיפור במצב כלכלת ארה"ב ועל רקע ביקוש מוגבר להלוואות מצד חברות, לפי סקר שערך הבנק הפדרלי. זה הרבעון השישי ברציפות בו חל שיפור בנכונות הבנקים להעניק הלוואות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully