וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהו מקום העבודה הטוב בישראל?

הילה ויסברג

4.5.2011 / 14:03

לפי דירוג החברות שהכי טוב לעבוד בהן של מגזין TheMarker ו-BDi, 10 החברות הטובות בישראל נותרו כמו בשנה שעברה, כשאינטל שומרת על המקום הראשון שנה רביעית ברציפות

בפעם הרביעית ברציפות - אינטל במקום הראשון בדירוג החברות שהכי טוב לעבוד בהן של מגזין TheMarkerומכון המחקר BDi. את הדירוג חשפה תהילה ינאי, מנכ"לית BDi, בכנס בנושא שנערך הבוקר זו השנה השביעית בהשתתפות 400 מבכירי המשק.

10 החברות שהופיעו ברשימה השנה הן אותן החברות שהרכיבו את העשירייה בשנה שעברה, אך המיקום של חלקן ברשימה השתנה. כך למשל בנק הפועלים עלה השנה למקום החמישי ברשימה, לעומת המקום השישי בשנה שעברה, ובכך דחק את סלקום , שמוקמה השנה במקום השישי לעומת המקום החמישי ב-2010.

פרטנר שימרה את מעמדה מהשנה שעברה והגיעה למקום השני בדירוג. יעקב גלברד, מנכ"ל פרטנר, התייחס בכנס לציפייה המוקדמת כי פרטנר תרד בדירוג השנה בגלל שינויי הבעלות בחברה, לאחר רכישת השליטה בידי אילן בן דב והידיעות בעיתונות על פיטורים. לדבריו, "התרבות הארגונית בפרטנר נוסדה לפני עשור, ומאז למדנו לשמר את ההישגים. אנחנו מאמינים שבאמצעות שיתוף פעולה אפשר להיות יעילים הרבה יותר מאשר בדרך של הנחתות. תחושת העובדים לא נפגעה, התוצאות מדברות".

הכנס נפתח בהרצאה של מלי אלקובי מנכ"לית דינמקיס על השינויים שהנחיל דור ה-Y בשוק העבודה והמשיך עם פאנל שהנחתה עורכת מגזין TheMarker סיון קלינגבייל בהשתתפות מנכ"לי החברות שהופיעו ברשימה - יעקב גלברד, מנכ"ל HPישראל יהושע בקולה, מנכ"ל שטראוס ציון בלס, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל דני ימין ומנכ"לית לאומי קארד תמר יסעור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully