וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאוששות הסחורות דחפה את וול סטריט לעליות

נמרוד הלפרן

9.5.2011 / 23:12

מדד דאו ג'ונס עלה ב-0.4% והנאסד"ק טיפס ב-0.6%. שוק האג"ח הממשלתיות בארה"ב עלה יום 8 ברצף; התשואה מתקרבת לשפל של 2011

בורסות וול סטריט פתחו היום (שני) את השבוע במגמה חיובית על רקע התאוששות מחירי הסחורות שרשמו בשבוע שעבר את הנפילה השבועית החדה ביותר מאז שנת 2008. עם זאת, התגברות החשש מפני החרפה במשבר החוב באירופה עקב הורדת דירוג האשראי של יוון הכבידה על המדדים.

מדד דאו ג'ונס עלה ב-0.4%; מדד S&P 500 הוסיף 0.5% מדד נאסד"ק טיפס ב-0.6%. שוק האג"ח הממשלתיות האמריקאיות נסגר בעליות זה היום השמיני ברציפות, והתשואה על האג"ח ל-10 שנים ירדה ב-0.02% לרמה של 3.14%. במהלך המסחר ביום שישי ירדה התשואה לרמה של 3.13% - רמתה הנמוכה ביותר מאז דצמבר.

שוק הסחורות, אשר רשם בשבוע שעבר את הנפילה השבועית החדה ביותר מאז שנת 2008, התאושש היום וקפץ בשיעור החד ביותר זה שבעה שבועות על רקע הערכות כי התיקון שנרשם בשבוע שעבר היה מופרז. מחיר הנפט זינק ב-5.5% ונסגר מעל ל-102 דולר לחבית. מחיר הכסף, שמחירו נחתך בשבוע שעבר ביותר מרבע, עלה היום ביותר מ-5%. מחיר הזהב שב ועלה מעל לרמה של 1,500 דולר לאונקייה.

חברת דירוג האשראי סטנדרד אנד פור'ס (S&P) הורידה היום את דירוג האשראי של יוון בשתי רמות מדרגת BB מינוס לדרגת B והזהירה כי ייתכנו הורדות דירוג נוספות, על רקע חששות כי ממשלת יוון תיאלץ לבקש לדחות את מועד הפירעון של חלק מחובותיה. היתה זו הורדת הדירוג הרביעית של יוון על ידי S&P מאז אפריל 2010, והורדת דירוג נוספת תהפוך את יוון למדינה בעלת הדירוג הנמוך ביותר באירופה. כבר היום מחזיקה למעשה יוון בתואר זה, אך יחד עם בלארוס.

ישראליות בוול סטריט

צורן, המפתחת שבבים לטלוויזיות, מכשירי די.וי.די, מצלמות ומדפסות דיגיטליות, דיווחה היום על הפסד רבעוני גדול מהצפוי והזהירה כי יציאתה של סיסקו מתחום מצלמות הווידיאו צפויה לפגוע בהכנסותיה. החברה רשמה ברבעון הראשון של השנה הפסד של 30.4 מיליון דולר, או 62 סנט למניה, לעומת הפסד של 4 מיליון דולר, או 8 סנט למניה, בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. בניכוי סעיפים חד פעמיים רשמה החברה הפסד של 43 סנט למניה, יותר מתחזית האנליסטים להפסד של 38 סנט למניה. הכנסות צורן בתקופה המדווחת ירדו ב-6% לעומת הרבעון המקביל בשנה הקודמת, והסתכמו ב-84.9 מיליון דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully