וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיסינק הישראלית נמכרת בכ-30 מיליון ד'

23.5.2011 / 13:46

בחברת הסטארט אפ שנמכרה תמורת 25-30 מיליון דולרים, הושקעו 700 אלף דולר בלבד. המרוויחים הגדולים מהאקזיט הינם היזמים, אודי ורועי ענתבי וקרן ורטק

האקזיט הבא מדגים את חוקי המשחק החדשים בתחום האינטנרט. חברת הסטארט-אפ הישראלית אופיסינק (offysync) שהוקמה בספטמבר 2010, נמכרת לחברת Jive Software תמורת 25 עד 30 מיליון דולר - כך נודע ל-TheMarker. לפי חברת המחקר IVC, עד כה הושקעו באופיסינק 700 אלף דולר בסך הכל, כך שיזמי החברה והקרנות שהשקיעו בה עשו אקזיט גדול יחסית לאחר תקופת השקעה קצרה מאוד.

Jive Software היא חברה פרטית מפאלו אלטו בארה"ב שמספקת שירותי מדיה חברתית לעסקים קטנים. גורם המעורה בפרטים העריך כי היקף ההשקעה בחברה עד מכירתה היה גבוה מעט מ-700 אלף דולר. היזמים מאחורי החברה הם אודי ורועי ענתבי.

אודי ענתבי, המשמש כמנכ"ל החברה, היה בעבר סגן נשיא לשיווק ופיתוח עסקי בחברת הבינה העסקית פנורמה תוכנה. קודם לכן היה ענתבי עבד במיקרוסופט במשך שמונה שנים. גם רועי ענתבי עבד מיקרוסופט בעבר.

המרוויחה הגדולה מהעסקה היא קרן ההון סיכון ורטקס, לצד קרן Trilogy Partnership שהשקיעה בקרשנדו ו-HOLA וקרן GTD Capital. כנציג ורטקס משמש כדירקטור בחברה אהוד לוי. כנציג Trilogy משמש יובל נאמן, שעבד בעבר במיקרוסופט.

המוצר של אופיסינק מאפשר חיבור בין יישומי אופיס של מיקרוסופט לפלטפורמת הענן של גוגל, גוגל דוקס וגוגל אפס (Google Apps). המוצר של אופיסינק הוא תוסף שמתחבר לחבילת האופיס המותקנת על המחשב ומאפשר לשמור קבצים אוטומטית במערכת הענן של גוגל. התוכנה מאפשרת לנהל את כל הפונקציות המתקדמות של גוגל דוקס, כמו שיתוף מסמכים ועריכה משותפת, הישר מתוך אופיס בגרסאותיו הנפוצות 2003, 2007 ו-2010 ללא צורך בגלישה לאתר גוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully